Gå til innhold

[Løst] Dualshock på PC med Win8?

Anbefalte innlegg

Har noen PC-spill jeg har lyst til å bruke håndkontroll til, så tenkte å koble til en PS3-kontroller. Problemet er at PC-en finner den, men klarer ikke å forstå det. Har prøvd MotionJoy og det der, men selv den med nyeste drivere klarer ikke å finne kontrolleren. Noen som har et tips? Å kjøpe XB360-kontroller bare for PC er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3 på pc er noe **** herk, har brukt det mye til å spille Nintendo 64, men en xbox 360 kontroll med kabel er enormt mye bedre. Brukte Motionjoy, men du må laste ned og installere en spesiell driver for at det skal fungere i tillegg.

Attpåtil er PS kontrollene noe søppel å bruke også ^^ sitter jo ikke godt i hånden spør du meg ;)

Lenke til kommentar

Eg har ein DS3 som fungere utmerket på Win8. Prøvde å leite litt, men finn ikkje kva eg har installert. MotionJoy ser ikkje ut til å vere installert.

Valgte DS3 på grunn av D-paden, som er grusom på X360-kontrolleren. Spelar mest emulator av NES, SNES osv.

Lenke til kommentar

Takk, men har nok prøvd den der. Blir nok nødt til å kjøpe XB360-kontroller, tydeligvis. Jaja, koster jo ikke stort.

Edit: Har kjøpt en XB360-kontroller, så setter tråden som løst. Kontrolleren var bare å plugge i, så funket den med en gang. :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...