PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 ok, prøver igjen: Kan jeg vente meg noe mer en 251MHz på coren og 442MHz på minnet til mitt GeForce 2 GTS 32MB kort? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg synes det var meget bra. Jeg har samme brikke, men får ikke klokket i det hele tatt uten å se problemer i grafikken. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 P|||Power, det var bra OC.. kan ikke *forvente* noe mer. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Kansje jeg kan litt til... har bare stock vifte... Med større vifte og ramsinks...kansje litt til, eller er det ikke noe vits? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg vil si at det ikke er noen "vits".. Skal du kjøpe ramsinks koster det omtrent 120,-kr, kjøler er 120-250,-kr, arctic silver termisk lim er 170,-kr og til slutt men ikke minst arctic silver 3 til 70,-kr. Prisene er tatt fra http://www.microplex.no. Med porto blir dette hele 600,-kr! Og dette er DYRT. Garantert ikke verdt noen få MHz til. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 ok, høres rimelig ut. Får vel bruke litt grunker på cpu-kjøling istede... har 2 cpuer så det ryker vel penger der da.... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Men hvis du har noen gamle kj0leribber liggende kan du ta en runde med vinkelsliperen og sette dem paa ram-brikkene.. det kan bli flotte RAM-Sinks! Men du maa fortsatt ha Arctic Silver termisk lim, som koster 170,-kr. Har du enda flere gamle kj0leribber kan du sikkert bruke en paa GPU'en ogsaa. Det funker fett det.. og da har du jo kj0pt det termiske limet, saa hvorfor ikke bruke det der ogsaa? Funker vel sikkert.. faar bare haape at kj0leren ikke blir litt tung for limet. Det hadde ikke vaert noe stas :wink: Og en gammel vifte. Ellers kan du kanskje kj0pe Blue Orb ellerno slikt. Konklusjon; har du en del gammelt drit liggende funker det sikkert flott paa skjermkortet! Men litt vil det koste uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå