Horgh Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Heisann Har et lite problem som jeg hadde blitt veldig glad å få en løsning på. Kjøpte meg nylig Multicom Kunshan P157S og er svært fornøyd med ytelsen. Problemet ligger i lyden og da mest sannsynlig driverne. I samtlige spill (The Witcher 2, Skyrim, Xcom: Enemy Unknown) jeg har testet, når en karakter i spillene skal si noe, så lagger skjermen i et kvart sekund, noe som er vanvittig irriterende. Har lagt in Realtek Audio og Sound Blaster X-FI MB3 Audio drivere (disse fulgte med på drivers og utilities cd som var vedlagt) mange ganger uten ønsket resultat. Har forsøkt å deaktivere in-game voices også uten hell. Har dere noen gode forslag? (Jeg er litt grønn på dette området så en god forklaring hadde vært å foretrekke ) MVH Lars Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Prøvd å laste ned oppdaterte drivere, Dem som fulgte med på cd er ikke nødvendigvis dem nyeste. Lenke til kommentar
Horgh Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Det har jeg gjort, opptil flere ganger, uten ønsket resultat. Problemet vedvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå