Akhoi Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Heisann Har en Samsung ultrabook serie 5 (530U3C) og har hatt problemer med blue screen i noen måneder nå. Sendte på reperasjon hos komplett og de skiftet hovedkortet første gangen. Andre gang på reperasjon mente de det var 0x000000FE: BUGCODE_USB_DRIVER som var problemet. Virket suspekt hele greia og software-feil dekkes ikke av garanti/reklamasjon, så jeg fikk kranglet meg til en kostnadsfri retur. Problemet vedvarteHar sett litt på det, men har dessverre begrenset med kunnskap på området.Gikk inn på hendelseslista og fant det jeg mener var bluescreenhendelsen:Datamaskinen startet på nytt etter en feilkontroll. Feilkontrollen var: 0x000000fe (0x0000000000000008, 0x0000000000000006, 0x0000000000000005, 0xfffffa800acc8160). Dump ble lagret i: C:\windows\MEMORY.DMP På bluescreenmeldingen stod det noe om USB i tillegg.Tror problemet er reelt. Prøvde å legge ut MEMORY.DMP på offentlig mappe i drop box, men står at jeg ikke har tillatelse, selv om jeg er admin og det står jeg har tillatelse. What gives? Det er en annen mappe inne på C:\windows som heter "minidump" med én dmp-fil i. Kan den være relevant?Imøteser deres svar! Prøv å ta i betraktning at dere snakker med noen som har relativt lite peiling. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå