Pug Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har en filmfil på 740 MB... Jeg leste en guide på doom9.net om hvordan å enable nero til å overbrune, men nå finner jeg ikke den guiden... Hvilke instillinger må jeg fikse på for å overburne en CD med Nero? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 er det ikke bare å sette inni en CDRW plate da? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har Nero 5.5.9.0, men tror det er grunnleggende for alle Nero versjoner.. Start Nero. File--> Preferences--> Expert Features. Her huker du av for Enable Overburn. Har satt min til 83 minutt. Men det varierer vel litt fra plate til plate...? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Har Nero 5.5.9.0, men tror det er grunnleggende for alle Nero versjoner.. Start Nero. File--> Preferences--> Expert Features. Her huker du av for Enable Overburn. Har satt min til 83 minutt. Men det varierer vel litt fra plate til plate...? Takker! Men, det står at brenneren kan bli ødelagt... Kan den bli ødelagt om jeg f.eks. prøver å brenne 730 MB på en 700 MB cd-plate? :-? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kan aldri tro brenneren tar skade av det. Eneste som jeg kan tenke meg blir ødelagt er plata i tilfelle. Trenger vel en lead-out eller hva det nå heter for å gjøre plata lesbar? Sier ikke at jeg VET dette. Bare tror. Prøv deg frem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå