Madridista1212 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 syns ølet har blitt direkte stygt i det siste. pilsner'n måtte jeg bare tømme ut å det var for 3 uker siden. nå spretta jeg en haakon, og den var heller ikke god lenger :o hva har skjedd ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Noe feil med vannet der oppe i nord? Ikke vet jeg, jeg har alltid syntes at Mack smaker helt jævlig. Utvanna og grelt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 syns ølet har blitt direkte stygt i det siste. pilsner'n måtte jeg bare tømme ut å det var for 3 uker siden. nå spretta jeg en haakon, og den var heller ikke god lenger :o hva har skjedd ? Haakon er en av de beste pilsene jeg vet om. Kanskje smaksløkene dine har fått et nervøst sammenbrudd? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har ikke merket noe forskjell på Macken, men de flyttet nylig produksjon fra Tromsø å til Balsfjord (med helt nytt utstyr) så kansje du smaker noe forskjell i forbindelse med det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Syntes at Mack er et lettdrikkelig øl Haakon smaker også godt. Nå drikker jeg som regel tankøl på byen (Fordi studenthuset i Alta kjører ølen i tank, framfor fat) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Smaksløkene dine funker ikke lengre, OP. Haakon er forjævlig. Mac derimot synes jeg er helt fantastisk. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Synes ikke ølene som er nevnt er så ille. Carlsberg derimot.. Blir faktisk kvalm av å drikke det. Noe jeg ikke blir av andre øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå