sadissapoint Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Noen andre enn meg som legger merke til humringen hans? Han flirer også på en rar måte på slutten av intervjuer, som om han prøver å være morsom. Jeg mener han er morsom. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Vel, han er en arbeiderpartimann fra Bergen, det kan kanskje forklare hans arroganse og humring Men er virkelig humringen hans interessant nok til å starte en tråd om? Endret 25. august 2013 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Vel, han er en arbeiderpartimann fra Bergen, det kan kanskje forklare hans arroganse og humring Men er virkelig humringen hans interessant nok til å starte en tråd om? Jeg googlet han flere ganger og fant ingenting om det her. Han er hysterisk morsom. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 For en fagnerd er mye morsomt. FAa, med aner fra Haugesund, er en Fagnerd av ypperste dimensjoner. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Først og fremst dèt at han er Bergenser? Kan være galt nok dèt. Har/hadde en niese som var innom universitetet Bergen - fag statsvitenskap - hun hadde Frank Årebrot som foreleser. Men like gjerne: Hvordan skal en te seg hvis en møtter en Bergenser - på gata f.eks? Skal en se bort og gå hurtig forbi vedkommende? Snu fortere enn svint og legge på sprang? Hive seg over personen og rope på hjelp/politi? Prøve å innlede en samtale med personen - om og hvis han/hun er forståelig, roe vedkommende ned, og late som alt er normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå