Mazå Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hei! Har da kjøpt meg Nikon D5100 med 18-105 VR objektiv. Og trenger beskyttelse til kameraet og objektivet. Hadde en gammel bag som jeg brukte til Olympus E-420, men den var desverre litt for liten til det nye kameraet. Noen som veit om noen bagger/vesker som passer til Nikon D5100 ? Takk på forhånd Endret 25. august 2013 av Mazå Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bare kamera + et objektiv: Think Tank Digital Holster 20 Kamera + 1-3 objektiver + ekstrautstyr: Think Tank Retrospective 10 Lenke til kommentar
Mazå Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Så lenge jeg får et kamera og objektiv på 105mm så er det bra:D Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Veske er kjekt når du bare har ett kamera + objektiv, men utover det synes jeg det blir noe herk å dra på i lengden. En fotoryggsekk er langt mer behagelig. Bruker en Lowepro Flipside 300; plass til kamera pluss ca. 3 objektiver og diverse småting; indre vegger med borrelås for tilpasning; luken er i ryggen så du kan dra sekken over magen og bruke det som et "bord" når du bytter objektiver. Meget praktisk og rimelig. Betalte vel i underkant av 800,- for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå