103 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Har hørt noe om at uv lys er skadelig for plexiglass, er dette riktig?? Har tenkt og montere uv leds men er redd dette kan skade kabinettet mitt, da det er i plexiglass! Takk for kloke svar! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg tror ikke du behøver å engste deg for det. Over laaaang tid vil UV-lys til en viss grad påvirke plasten. Men innen dette skjer har du høyst sannsynligvis brukt opp kabinettet ditt. Det er altså snakk om år, før det i det hele tatt skjer noe. Og det som egentlig skjer, er at materialet blir sprøtt, og tåler derfor mindre mekanisk belastning. Lenke til kommentar
103 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Takk for svaret. Tror jeg tar sjansen på å montere uv leds, dette for å lyse opp uv-tegningene mine! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 skrue sier at det tar ca et år, men hvertfall jeg har ikke lysene mine på halvparten av tiden.. sikert ikke en kvart heller! da tar det fire år! så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg her nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå