sureup Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hei, Jeg skal finne et nytt headset til min far og tenker å bruke opptil rundt 500kr, men jeg sparer gjerne et par kroner om mulig så kan jeg kjøpe noe annet til han på siden. - De skal være av on-ear typen, ikke helt "åpne", og brukes både hjemme i anlegg og ute på bussen med hans iphone. - Må ikke ha mikrofon/volumkontroll, men er et lite pluss. - Lyden og komfort er det viktigste. - Han hører på alt fra bruce springsteen til metallica. Jeg har funnet disse: Audio-Technica ATH-ES55 til ca 450kr med rabattkode. NOCS NS700 Headset Iphone på tilbud ut kvelden til 199kr +99kr frakt. Så har dere noen bedre forslag og/eller hvilken anbefaler du av de to jeg har funnet? Er det veldig stor forskjell i lyd eller er det like greit å gå for NOCS'ene så han får mikrofon + lydkontroll? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Phillips Cityscape Downtown, om de ikke blir for barnslige for ham (i brun ser de ikke så dum ut). Lyden er i hvert fall helt i toppen i sin klasse. Endret 25. august 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Takk for forslaget, det ser ganske bra ut. Noen som har flere innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå