Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Litt humor, UK PS4 launch 2 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Broken PS4 confirmed http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=725290 Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Driveclub ser meget bra ut .Er spent på kjørefølelse osv., blir nok uansett til at jeg tester PS+-versjonen før jeg kjøper. Mener det skal være gratis for alle PS+ medlemmer, noe jeg regner med alle er nå som man må ha det for å spille online Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mener det skal være gratis for alle PS+ medlemmer, noe jeg regner med alle er nå som man må ha det for å spille online Det er delvis riktig, det kommer en egen, nedstrippet PS+-versjon, så har man muligheten til å kjøpe den fulle versjonen for en billig penge Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Hvis dama tviler på hvorfor jeg brukte så mye penger på min PS4 så er det bare å fyre opp Second Son tydeligvis. Ser helt insane ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå