Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker jenter gutter med hår i rumpa?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ehhh ... jo, de som kan sengekosen, de vil nok det iom mannens såkalte g-punkt er der

 

Ikke vondt ment, men det er bare kvinner og homser som har g-punkt. Dessuten er det bare homser som har noe som helst å gjøre med anus. En mann som finner nytelse i sin egen eller andres anus, uansett kjønn, er en avviker fra den heterofile normen. Sikkert trist å høre for mange, men sånn er det.

 

Når det gjelder spørsmålet om hva jenter liker, så er det bare å se seg rundt: Menn og kvinner i alle fasonger og størrelser, med og uten hår, finner hverandre og formerer seg. Noen liker hår, andre ikke.

Lenke til kommentar

Ikke vondt ment, men det er bare kvinner og homser som har g-punkt. Dessuten er det bare homser som har noe som helst å gjøre med anus. En mann som finner nytelse i sin egen eller andres anus, uansett kjønn, er en avviker fra den heterofile normen. Sikkert trist å høre for mange, men sånn er det.

 

Sorry, men her har du feil - det er medisinsk/biologisk fakta. Så hva du eller jeg mener har lite å si i den saken. Fakta er fakta, og sånn er det.

Lenke til kommentar

Var det ikke i rumpa tråden handlet om? Hårene på rumpeballene kommer jeg aldri til å ta :)

 

Nå er ikke jeg mann, men jeg har aldri tenkt på om jeg har hår på selve bakparten. Det kjennes glatt der som ellers på kroppen, men jeg har aldri undersøkt hvordan jeg ser ut bak. Kanskje jeg får en ubehagelig overraskelse :eek:

Endret av hermosa
Lenke til kommentar

 

Nå er ikke jeg mann, men jeg har aldri tenkt på om jeg har hår på selve bakparten. Det kjennes glatt der som ellers på kroppen, men jeg har aldri undersøkt hvordan jeg ser ut bak. Kanskje jeg får en ubehagelig overraskelse :eek:

For å gi deg en liten sjokknyhet, så er det nok hår der som alle andre steder på kroppen (bortsett fra i håndflatene og på undersiden av føttene). For en stund tilbake hadde vi mennesker pels. Det er også grunnene til at vi har kviser. Kvisene hjelper pelsen med å være fin, spesielt rundt puberteten.

Lenke til kommentar

 

For å gi deg en liten sjokknyhet, så er det nok hår der som alle andre steder på kroppen (bortsett fra i håndflatene og på undersiden av føttene). For en stund tilbake hadde vi mennesker pels. Det er også grunnene til at vi har kviser. Kvisene hjelper pelsen med å være fin, spesielt rundt puberteten.

 

 

Huff, nå ble jeg virkelig sjokkert. Dette var ny kunnskap ler.gif . Jeg er klar over at vi har hår over hele kroppen mer eller mindre, men jeg har aldri studert min egen rumpe så inngående. Kanskje jeg har pels på skinkene og dun ellers på kroppen flekke.gif .

Lenke til kommentar

Det er tvil om g-punkt i det hele tatt eksisterer:

http://no.wikipedia.org/wiki/G-punkt

 

At menn skal ha g-punkt er enda mer tvilsomt. Derimot er det utvilsom at menn som nyter å bli penetrert har homofile trekk. Ikke noe galt i det. Det som er galt er fornektelse.

 

Menn har ikke noe såkalt g-punkt i anus. Man kan stimulere prostatakjertelen ved å massere den for eksempel ved å ha en finger eller andre hjelpemidler i anus. Det er dette som mange feilaktig tror er g-punktet.

Endret av hermosa
Lenke til kommentar

Beklager :)

Men nå er du jente, da har jo du en større mulighet på å besvare TS sitt spørsmål. Er det ok at det er hår i analområdet, eller er dette for deg fyfy?

Du kan vel strengt tatt ikke vite at TS er gutt, men uansett, det er han.

TS er meg, hahaha :green:

 

Edit:leste feil.

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Beklager :)

Men nå er du jente, da har jo du en større mulighet på å besvare TS sitt spørsmål. Er det ok at det er hår i analområdet, eller er dette for deg fyfy?

 

Jeg er for naturlighet. Det gjelder også hårvekst hos både menn og kvinner. Man kan jo pleie og stusse ved behov :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...