Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker jenter gutter med hår i rumpa?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde stilt spørsmål om han IKKE hadde hår der :p

Når barberbladet holder på å ta kvelden pleier jeg å fjerne så mye jeg kan derfra fordi det føles mer renslig, for å ha en god nok grunn til å bytte :)

 

Vi gutta er litt mindre staselig når det gjelder oppfriskning av jentene, men når alt kommer til alt; Hver sin smak :) Jeg tror også det går an å lage en fin fors/nasch-diskusjon ut av hva som er å foretrekke eller ikke, eller kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt ^^,

Lenke til kommentar

Når barberbladet holder på å ta kvelden pleier jeg å fjerne så mye jeg kan derfra fordi det føles mer renslig, for å ha en god nok grunn til å bytte :)

 

Vi gutta er litt mindre staselig når det gjelder oppfriskning av jentene, men når alt kommer til alt; Hver sin smak :) Jeg tror også det går an å lage en fin fors/nasch-diskusjon ut av hva som er å foretrekke eller ikke, eller kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt ^^,

Er det ikke særdeles ubehagelig uten hår på rumpa? Altså, nå snakker jeg ikke om i rasshølet (kanskje der også) men tenker hovedsakelig på rumpeballene.

 

Og med ubehagelig så tenker jeg svett/fuktig og ille kløe?

 

Har lest mer enn en trasig historie om folk som fjerner hår derfra. ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo, jeg synes det var litt vanskelig å bedømme hva som ble ment.

 

Ettersom jenter ikke har noe i rumpa å gjøre uansett, så ser ikke helt relevansen med jenter og hår inni ræva. :p Jeg antar bare vilt at det ikke ser noe fint, med eller uten hår der.

Hår PÅ ræva derimot, kan sikkert ha noe å si for noen damer.

Lenke til kommentar

-direkte sitat fra sexologen andrull

OT: Så jeg er sexolog fordi jeg også studerer ingeiør? Fett! :D

 

G-punktet mitt skal få være i fred, jeg har nok problemer med utholdenhet fra før av :D

Jeg tror alle gutta her venter på svar fra noen jenter om dem faktisk syns det er attraktivt/ekkelt eller om det ikke har noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...