AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Topic. Anonymous poster hash: 94d5f...25f Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Du får vise baken din til ei og spør ho Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Kommer sikkert an på danglebæra... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Tror jeg hadde stilt spørsmål om han IKKE hadde hår der Lenke til kommentar
dbass Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Tror jeg hadde stilt spørsmål om han IKKE hadde hår der Når barberbladet holder på å ta kvelden pleier jeg å fjerne så mye jeg kan derfra fordi det føles mer renslig, for å ha en god nok grunn til å bytte Vi gutta er litt mindre staselig når det gjelder oppfriskning av jentene, men når alt kommer til alt; Hver sin smak Jeg tror også det går an å lage en fin fors/nasch-diskusjon ut av hva som er å foretrekke eller ikke, eller kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt ^^, Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Hvis de ikke liker det, har de et problem. Å barbere rævva er for homser. Ikkeno vondt ment, men sånn er det. Anonymous poster hash: ffb24...e66 4 Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Det er ikke noe jeg ser etter i en mann, akkurat. Men heller det enn en som barberer seg over alt. Hårløse menn er æsj, spesielt i kombinasjon med melanotan. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Test Anonymous poster hash: 94d5f...25f Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Når barberbladet holder på å ta kvelden pleier jeg å fjerne så mye jeg kan derfra fordi det føles mer renslig, for å ha en god nok grunn til å bytte Vi gutta er litt mindre staselig når det gjelder oppfriskning av jentene, men når alt kommer til alt; Hver sin smak Jeg tror også det går an å lage en fin fors/nasch-diskusjon ut av hva som er å foretrekke eller ikke, eller kanskje folk ikke bryr seg i det hele tatt ^^, Er det ikke særdeles ubehagelig uten hår på rumpa? Altså, nå snakker jeg ikke om i rasshølet (kanskje der også) men tenker hovedsakelig på rumpeballene. Og med ubehagelig så tenker jeg svett/fuktig og ille kløe? Har lest mer enn en trasig historie om folk som fjerner hår derfra. ^^ 3 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Først og fremst.. Folk spør om så vanvittig mye rart.. Høres ikke dette hjemme på kvinneguiden? For det andre, så melder jeg meg ut av denne tråden nå, haha. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Jeg har ikke fått noen klager enda, å jeg kunne strikka meg skjerf av rumpehår. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Det er ikke noe jeg ser etter i en mann, akkurat. Men heller det enn en som barberer seg over alt. Hårløse menn er æsj, spesielt i kombinasjon med melanotan. Du skulle ha sett "sveisen" min etter å ha vært hos legen for å ta EKG Det hadde du nok tent på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Topic. Anonymous poster hash: 94d5f...25f Haha, wtf. Dummeste spørsmålet for i dag. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Er det ikke særdeles ubehagelig uten hår på rumpa? Altså, nå snakker jeg ikke om i rasshølet (kanskje der også) men tenker hovedsakelig på rumpeballene. Var det ikke i rumpa tråden handlet om? Hårene på rumpeballene kommer jeg aldri til å ta Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Jo, jeg synes det var litt vanskelig å bedømme hva som ble ment. Ettersom jenter ikke har noe i rumpa å gjøre uansett, så ser ikke helt relevansen med jenter og hår inni ræva. Jeg antar bare vilt at det ikke ser noe fint, med eller uten hår der. Hår PÅ ræva derimot, kan sikkert ha noe å si for noen damer. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Ettersom jenter ikke har noe i rumpa å gjøre uansett, så ser ikke helt relevansen med jenter og hår inni ræva. Ehhh ... jo, de som kan sengekosen, de vil nok det iom mannens såkalte g-punkt er der Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 eksen min pleide å fjerne rumpehåra mine med tenna om hu ikke syntes at jeg hadde gjort en god nok jobb med høvelen selv. gjorde litt vondt men også deilig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 Jo, jeg synes det var litt vanskelig å bedømme hva som ble ment. Ettersom jenter ikke har noe i rumpa å gjøre uansett, så ser ikke helt relevansen med jenter og hår inni ræva. -direkte sitat fra sexologen andrull Lenke til kommentar
dbass Skrevet 26. august 2013 Rapporter Del Skrevet 26. august 2013 -direkte sitat fra sexologen andrull OT: Så jeg er sexolog fordi jeg også studerer ingeiør? Fett! G-punktet mitt skal få være i fred, jeg har nok problemer med utholdenhet fra før av Jeg tror alle gutta her venter på svar fra noen jenter om dem faktisk syns det er attraktivt/ekkelt eller om det ikke har noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå