DraZeN Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet490.htm Skal jeg velge dette ??? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet489.htm eller dette med helt svart front og 2 lys søyler på siden av fronten! Vet ikke om jeg orker dem + at det blir bare stress når de slutter å funke. Men hvilket synes dere var tøffest? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 NR 2 helt klart! Lenke til kommentar
morteni55 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 vel, jeg vil jo si at det er mye mer tilfredsstillende å gjøre et stygt kabinett kult enn å gjøre et kult kabinett kulere, så jeg er ikke helt sikker... blir mer personlig hvis du tar det øverste å mekker på det selv... Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Skal du først kjøpe deg et slikt, syns jeg du skal gå for nr. 2. Men, er også litt enig med han over, det er mye morsommere å få ting til å bli pent selv. Men siden du har bestemt deg for å kjøpe et som allerede ser relativt bra ut, og ikke akuratt inspirerer til å herje løs med dremel og diverse annet av lumsk verktøy, går jeg for nr. 2. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 s203 er ikke stygg , og siden fronten på den er littlaliminiums aktig , syns jeg at jeg kanskje burde gå for den siden jeg har en viftestyring i sølv og hvite drev Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg synes du bør ta nr 1. Stilrent og fint kabinett. En kompis har det og det er meget nais Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 De lysene på siden av nr2 er bare fjortiss ,og om jeg vil ha helt svart front , lakkerer jeg bare den aliminiumsplaten som er bak plexien skal avstive hele kabinettet med plexiplater i dørene og toppen Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nr. 2! hvis det går ann å få den til å lyse blå hele tiden sådan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå