Skjære Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hallo forumsbrukere! Jeg lurer på om man må kjøre på motorvei for å komme seg fra Ski til Drøbak? Jeg skulle gjerne kjørt på vanlig vei. Hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Man må aldri kjøre på motorvei, det er alltid alternative ruter å velge i. Også mellom Ski og Drøbak. 4 Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Tusen takk for et raskt svar! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg kjørte Horten - Skien da jeg var 16, og hadde en morsom tur! Kan være en god ide å kikke litt på et kart før du faktisk kjører avgårde. 2 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du kan kjøre fra Ski til Ås, så videre til Drøbak. 3 Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Tusen takk! Jeg skal titte litt på kart før jeg tar turen over til vakre Drøbak! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 En del ruteplanleggere på internett har også et eget valg "avoid highways" som gjør at ruten legges opp på en måte så du slipper å kjøre motorvei. 1 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Du kan kjøre fra Ski til Ås, så videre til Drøbak. Dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå