Bulle Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Trenger en ny stasjonær som skal brukes til kontoroppgaver, enklere bilde- og videoredigering, streaming av tv, enklere spill mm Kan ikkke skru pc selv så må ta utgpkt i en modifisert pakke fra Komplett ( er det andre som idag tilbyr lignende?). Pc'en bør være relativt stillegående, dvs visse krav til bla lyd fra strømforsyning. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10681 Noen tips til gode modifikasjoner som er valgbare? Er det feks noen av strømforsyningene som er stillere enn andre? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Ingen av de strømforsyningene er de jeg hadde plukket om jeg gikk inn for å få noe stille, men den billigere fra XFX ser ut til å være ganske bra ( ref anmeldelse) . Sånn ellers ville jeg gitt 374,- for å gå opp til 8GB RAM; det er lite penger for å fremtidssikre seg litt. Og: Kjøp en litt ok musematte ( denne ser ikke dum ut, eller noe mer normalt som denne). Det kan virke litt unødvendig å bruke penger på en musematte, men gitt hvor mange timer du kommer til å bruke den er det lett verdt det å kjøpe en som fungerer bra. Endret 25. august 2013 av Djn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå