Gå til innhold

Hvilke av disse PC-ene?

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627

Hvilke av disse PC-ene bør jeg kjøpe? Jeg vil ha en bra PC som kjører alle spill, som Metro Last Night, Battlefield osv, smooth på ultra settings. Jeg vil ha en PC som takler dette, men som fremdeles ikke er så overdrevent bra at jeg egentlig ikke trenger den. ;)

Er det eventuelt noen endringer dere ville gjort på noen av PC-ene så fortell meg ;)

På forhånd takk :)

PS: Jeg skal ha ny skjerm og høytalere og, hvilke vil dere anbefale blant de som er under "konfigurer selv og velg tilbehør"?

Endret av Bunga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit i å kjøpe ferdig pc, sett sammen en selv(får hjelp her på forumet), og få komplett til å montere den for deg hvis du ikke kan det selv ;)

De monterer ikke PC-er med komponenter du velger selv, man må bruke disse standard PC-ene som utgangspunkt. Jeg tør ikke bygge selv D:

Har du et budsjett?

Egentlig ikke ;)

Lenke til kommentar

Denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10747 er god nok. Bare drit at alle sier du MÅ ha intel og at det minst MÅ være i5, og om det er i5 så MÅ det være 4670k. Nei, den CPUen er mer enn god nok. Jeg har en kompis tilnærmet samme specs og han kjører alt smoth og på høye instillinger. Største forskjell er at han har svakere grafikkort. Men man trenger ikke top of the line produkter for gaming. Det eneste jeg ville ha endret på er større SSD, eller at du kjøper en ekstar HDD. Jeg har kjørt PCen min en stund nå uten HDD med kun en 120 GB SSD (p.g.a. at jeg har windows på begge og ikke har orket å formatert HDDen) og jeg ser 120 GB ikke er så veldig mye plass om man skal ha mange spill og programmer på den. Jeg må formaterte HDDen min snart, elles så går jeg tom for plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...