konduktans Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Skal kjøpe ny telefon. Med Telenor får jeg litt billigere telefon. One Call har rimelig abonnement, god kundeservice, gode priser i utland, føler ikke at jeg blir lurt Telenor har mobilbank, gir meg billigere telefon, har i følge selger bedre dekning(selv om jeg ikke helt kjøper det), Komplett Musikk inneholder Wimp! Er dog litt usikker på om Telenor lurer meg. Føles som om jeg kommer til å få en del ekstrakostnader ved å bytte til dem. Jeg er veldig forsiktig med bruk i utlandet, og fikk ikke mer enn 50-100 kroner ekstra på regningen de to siste gangene jeg var utenfor Norge(innen EU). Med Telenor frykter jeg at det blir LANGT dyrere. Jeg har ikke alltid mulighet til å betale regningen akkurat ved forfall. Hos One Call får jeg en purring(uten gebyr), og kan fint betale regningen en uke eller to etter forfall uten at det koster meg noe ekstra. Er det slik også hos Telenor? Noen andre ankepunkter mot Telenor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå