Gå til innhold

Gratis hjelp av klarsynte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja - hadde jeg der og da, vært tilkoblet et maskineri som kunne fange opp endringer, så kan det hende at det hadde blitt dokumentert - men jeg er ikke så sikker på at det er sånn det fungerer. Jeg har en viss tro på at energi skapes i møter mellom to "likeverdige", og at energifeltene ikke tilhører personer men ligger ca midt mellom .., som ett "verktøy" som man kan koble seg på når man er i stand til å gjøre seg helt tilgjengelig/åpen. Så føyer jeg til at det jeg skriver nå, er kun på refleksjonsstadiet, og dermed ikke noe jeg påstår er en "sannhet". At du også kaller sånt for "overnaturlig" er for meg litt pussig - pussig, siden vi knapt nok har oversikt på den naturen vi til nå mener å se og kunne måle

:)

Nei, det er her snakk om "en en konkret fysisk varig lidelse" som du selv skrev, man trenger ikke spesialmaskineri eller annet hokus pokus, dette skal være dokumentert i papirene til denne personen.

Og vips har ser man om denne personen virkelig har hatt denne sykdommen, og fremfor alt om det plutselig har skjedd forbedringer.

Lenke til kommentar

Hvis noe er statistisk umulig så vil det da heller aldri skje. Så enkelt er det. Sannsynligheten for å få 7 på en d6 vil alltid være 0, uansett hvilken innstilling du har.

At du har erfart noe direkte endrer ikke statistikken.

Du ringer til en svaksynt. Svaksynte sier noe om kroppen din. Deretter skjer det noe med kroppen din. Hjernen din kommer til konklusjon at samtalen over telefon med den svaksynte forårsaket hendelsen med kroppen din.

Hjernen er utviklet til å lure seg selv i slike sammenhenger og lete etter mønster og sammenhenger, selv der det ikke er noen. Du hopper til en konklusjon du ikke har noe grunnlag for å hoppe til.

Astrologi er vel også et eksempel på noenlunde samme svada?

Bortsett fra at hjernen kan påvirke en på utrolige måter. Så om noen sier du skal bli rik neste måned, så begynner du bevisst eller underbevisst å lete etter mulighetene som kan gjøre deg rik. Og med litt flaks, så blir du kanskje rik?

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...