Gå til innhold

Gratis hjelp av klarsynte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ja, jeg har både navn og telefonnummer til en så dann, men tviler sterkt på at ts selv er klar for å motta .. og da er det bortkastet.

:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg har både navn og telefonnummer til en så dann, men tviler sterkt på at ts selv er klar for å motta .. og da er det bortkastet.

Ja da synes jeg du skal kontakte disse folka som jeg linker til for å tjene 1 mill. Dollar!

Litt merkelig at ingen har hentet de penga enna. Må jo være for det at de klarsynte (kjeltringene) er så flinke til å lure folk.

http://skepdic.com/randi.html

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja da synes jeg du skal kontakte disse folka som jeg linker til for å tjene 1 mill. Dollar!

Litt merkelig at ingen har hentet de penga enna. Må jo være for det at de klarsynte (kjeltringene) er så flinke til å lure folk.

http://skepdic.com/randi.html

Det er ikke alle som er like interessert i så kalte "verdslige" ting, som deg og "meg" - det finnes viktigere ting enn sånne greier, og det er jeg selv helt enig i. Og hvorfor bevise noe som helst - det rekker fint at man vet for egen del, og har nytte av det.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som er like interessert i så kalte "verdslige" ting, som deg og "meg" - det finnes viktigere ting enn sånne greier, og det er jeg selv helt enig i. Og hvorfor bevise noe som helst - det rekker fint at man vet for egen del, og har nytte av det.

Sant det, problemet er bare at folk flest ikke er fornøyd med "egen nytte" men vil gjerne at andre også skal ha samme synet, eller utnytte naives syn for å tjene penger, da blir man irritert ;)

Er nok en veldig god grunn til at du ikke finner mange gratis "synske", tenk litt over den.

Endret av Korporal Kranium
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sant det, problemet er bare at folk flest ikke er fornøyd med "egen nytte" men vil gjerne at andre også skal ha samme synet, eller utnytte naives syn for å tjene penger, da blir man irritert ;)

Er nok en veldig god grunn til at du ikke finner mange gratis "synske", tenk litt over den.

Jeg finner det både litt pussig og litt "søtt" at vi har en tendens til å tro at så lenge varen koster mye nok, "må" det være sant og best. Ser ofte sånne spektakulære reklamer, hvor så kalte "spesialister" lover gull og grønne skoger til kundene sine, og hvor den samme spesialisten knapt nok har annet enn et helgekurs bak seg i selve læren. Man kan få hele pakken gratis, men det skygger vi unna, go figure .. ;)

Snakket med en helt vanlig mann, her om dagen - han hadde gjort jobben selv - det tok han ca 1 mnd - og nå var han kurert for vedvarende hodeverk og tinnitus. Ikke noe mystisk i det hele tatt, bare ganske enkelt en jobb som han selv måtte gjøre, ikke kjøpe, altså :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, og snart skal jo vi klarsynte velgere ut å velge våre klarsynte politikere ... Det blir nok like stor suksess denne gangen, som alle ganger før

Lenke til kommentar

De er ikke interessert i verdslige ting, men tar seg gjerne meget godt betalt for sine tjenester.

De er ikke interessert i å bevise for andre at de farer med sannhet, men ønsker allikevel at folk skal ta dem seriøst.

De ønsker kun å bruke evnene til å hjelpe andre, ikke til egen vinning, men kan tydeligvis ikke bruke evnene til å vinne en stor sum penger som de kan gi til veldedige formål.

Litt utenom det ts ba om, jeg bare får litt vondt av folk som prøver å lage unnskyldninger for å ikke vinne "Randi $1,000,000 paranormal challenge".

Lenke til kommentar

Hvorfor klarer aldri "klarsynte" å se ting skikkelig, hvorfor dette behovet for "tåkelegging" ala "Jeg ser et tre og et vann og nøklene ligger ved det vannet!". Hvorfor ikke bare, "Jeg ser et tre som står ved sidan av badestranden på svarttjern, rett nord for det treet, tre meter unna, ligger nøklene!"..?

En annen ting som stadig vekk slår meg: Hvorfor møter slike "klarsynte" opp på messer og slikt i lumgubert innredede campingvogner og tar småpenger fra folk når de faktisk kunne tippet 7 rette på lotto og sluppet å sitte i slike makabre omgivelser?? De sier at de ikke kan bruke "evnene" til egen vinning, men er det ikke akkurat det de gjør når de tar penger for sine "tjenester" fra de som lar seg lure av dette? Er det kanskje antallet penger det kommer an på? At en million eller tre blir litt mye mens 250 kroner er greit?

Finner det helt føkkings utrolig at noen har noe som helst tro på disse sjarlatanerne i det hele tatt... :no:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De er ikke interessert i verdslige ting, men tar seg gjerne meget godt betalt for sine tjenester.

De er ikke interessert i å bevise for andre at de farer med sannhet, men ønsker allikevel at folk skal ta dem seriøst.

De ønsker kun å bruke evnene til å hjelpe andre, ikke til egen vinning, men kan tydeligvis ikke bruke evnene til å vinne en stor sum penger som de kan gi til veldedige formål.

Litt utenom det ts ba om, jeg bare får litt vondt av folk som prøver å lage unnskyldninger for å ikke vinne "Randi $1,000,000 paranormal challenge".

Jeg refererer bare til den ene klarsynte jeg selv har hatt "kontakt med", og vet veldig godt at det finnes mye useriøse og helt vanlige "business-healere" der ute.

Lenke til kommentar

Jeg refererer bare til den ene klarsynte jeg selv har hatt "kontakt med", og vet veldig godt at det finnes mye useriøse og helt vanlige "business-healere" der ute.

Så bortsett fra denne klarsynte DU har hatt kontakt med, som seffli er "Th3 real deal", så er resten useriøse business healere....

Det du bedriver her er intet annet enn en øvelse i kognitiv dissonans min venn :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så bortsett fra denne klarsynte DU har hatt kontakt med, som seffli er "Th3 real deal", så er resten useriøse business healere....

Det du bedriver her er intet annet enn en øvelse i kognitiv dissonans min venn :)

Takk for dommen, du er som vanlig ganske så synsk av deg ... ;) Men hyggelig å treffe deg såpass tidlig (for da sover alle de andre kranglefantene, førståss .. :closedeyes: ) Jeg har altså vært borti en kar, som gjorde noe pussig, som jeg har forundret meg over i noen år nå. Jeg sier ikke at noe som helst er the real deal, men liker ikke å lyve bare for å unngå å bli kalt en fantast eller noe lignende. Jeg vet ut fra egen erfaring, men vet ikke hva det er eller var - bare at det hadde en fysisk virkning, som jeg ikke hadde noen form for innvirkning på - hverken på den ene eller andre måten.

Ha en fin og fredelig dag

Lenke til kommentar

@Vanvittige sky:

Du er klar over at du nå virker ganske så diffus (opp til nå i denne tråden). Du nevner noe, men holder det tilbake. Så hvordan skal vi andre kunne diskutere det? Eller eventuellt ha nytte av det, dersom det er en mulighet?

Ja, jeg har både navn og telefonnummer til en så dann, men tviler sterkt på at ts selv er klar for å motta .. og da er det bortkastet

Snakket med en helt vanlig mann, her om dagen - han hadde gjort jobben selv - det tok han ca 1 mnd - og nå var han kurert for vedvarende hodeverk og tinnitus. Ikke noe mystisk i det hele tatt, bare ganske enkelt en jobb som han selv måtte gjøre, ikke kjøpe, altså

Kan du forklare litt mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

@Vanvittige sky:

Du er klar over at du nå virker ganske så diffus (opp til nå i denne tråden). Du nevner noe, men holder det tilbake. Så hvordan skal vi andre kunne diskutere det? Eller eventuellt ha nytte av det, dersom det er en mulighet?

Kan du forklare litt mer?

Jeg er ikke interessert i å diskutere personlige erfaringer - det rekker at det er som det er. At andre vil diskutere, får bli deres sak. Den som virkelig vil ha nytte, vet selv hvordan h*n skal gå frem. Og det er i hvert fall ikke særlig til seriøsitet i behovet, hvis diskusjoner om sådan er hovedhensikten. Ts har fått min erfaring, og kan fritt velge hvordan den skal oppfattes.

Hva angår den andre saken, er det ikke annet enn kyndig veiledning innenfor meditasjon, og er ingen hemmelighet at via den metodikken, kan man heale seg selv. Men det bruker å stoppe for de fleste, mest fordi de ikke selv gidder jobbe (for det krever faktisk innsats, og for noen, jævlig stor innsats). Han jeg snakket med hadde spandert årets ferie, bare for å bli frisk nok til å holde seg i jobb og fungerende - ingen effektiv hjelp hos helsevesenet vårt, og det kan av og til skje - derfor skal man ikke svartmale all alternativ behandling, før man har forsøkt på seg selv - da kan man være sikker i sin egen sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...