Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Økonomistyring VGS - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Det står bedre utfylt på nett enn i boka.

Jo, Økonomi og ledelse er det faget man tar etter økonomistyring. Se på det som økonomistyring 2, men det er også mulig å ta økonomi og ledelse uten å ha økonomistyring. En i klassen min tok økonomistyring og økonomi og ledelse samtidig i vg3.

kan du gi meg noen nettsteder?

er du selv en realist? hva var karakterene dine?

Endret av sola2000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan du gi meg noen nettsteder?

er du selv en realist? hva var karakterene dine?

Kan ingen nettsider akkurat nå, men studienett.no var ganske bra for mange tidligere eksamensbesvarelser og artikler.

Nei, er "økonom". Gikk ut med 4,9, men jeg hadde 6 i alle valgfag, bortsett fra standpunktskarakterer i samføk.

Lenke til kommentar

Kan ingen nettsider akkurat nå, men studienett.no var ganske bra for mange tidligere eksamensbesvarelser og artikler.

Nei, er "økonom". Gikk ut med 4,9, men jeg hadde 6 i alle valgfag, bortsett fra standpunktskarakterer i samføk.

ka er samføk for noe?

forresten så må man betale penger i dette nestedet for å få til artikler og sånn, er det ikke sane?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg finner det ikke blant alle mine dokumenter, dessverre.

Jeg vet at saken ble glemt et øyeblikk, men jeg har bestem meg for å prøve studienett. men når jeg går på nettstedet så finner jeg at dokumentene er i PDF men går det an å bruke micosoft word for å åpne den?

hadde du problemer med åpning av dokumenter?

Lenke til kommentar

Jeg vet at saken ble glemt et øyeblikk, men jeg har bestem meg for å prøve studienett. men når jeg går på nettstedet så finner jeg at dokumentene er i PDF men går det an å bruke micosoft word for å åpne den?

hadde du problemer med åpning av dokumenter?

Det er mulig å konvertere pdf-filer til word dokumenter ved hjelp av nettsider eller programmer.
Lenke til kommentar

Det er mulig å konvertere pdf-filer til word dokumenter ved hjelp av nettsider eller programmer.

beklager at jeg maser på deg mye. men er veldig nysgjerrig i å vite grunnen til at snittet ditt falt til 4,9. du hadde jo seksere i de fleste valgfagene? å hva var problemet- jeg er bar en nysgerrighet stakker :p

:)

Takk på forhånd for din hjelp :D

Lenke til kommentar

beklager at jeg maser på deg mye. men er veldig nysgjerrig i å vite grunnen til at snittet ditt falt til 4,9. du hadde jo seksere i de fleste valgfagene? å hva var problemet- jeg er bar en nysgerrighet stakker :p

:)

Takk på forhånd for din hjelp :D

Fellesfagene i første trakk meg ned. Hadde mange 4ere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...