Slettamann Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Linerle i "fjellside" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Flott bilde av Linerla. Bør ses i full størrelse for å få glede av kvaliteten. Dette må være en unge, siden den ikke har så sterke tegninger. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Flott bilde av Linerla. Bør ses i full størrelse for å få glede av kvaliteten. Dette må være en unge, siden den ikke har så sterke tegninger. Takk for kommentar Absolutt mulig du har rett i at dette er en fugl av årets kull. Må bare innrømme at jeg langt fra er nok "linerle-ekspert" til verken å bekrefte eller avkrefte dette. Lenke til kommentar
andmag Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Flott bilde! Det er nok som det blir skrevet, en ungfugl. En hunn. Hannen får med tiden svart bryst og sterke sjatteringer på vingene. Har selv prøvd å få et fint bilde av Linerla, men ingenting i nærheten av dette! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Flott bilde! Det er nok som det blir skrevet, en ungfugl. En hunn. Hannen får med tiden svart bryst og sterke sjatteringer på vingene. Har selv prøvd å få et fint bilde av Linerla, men ingenting i nærheten av dette! Takk så mye for kommentaren Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Utrolig flott Slettamann. beste bilde jeg har sett av linerle Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Utrolig flott Slettamann. beste bilde jeg har sett av linerle Takk, takk, takk :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg