Gå til innhold

Tråden for gode Mashup's

Mr. Hermonella

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har sansen for Bootie Mashup og har fulgt dem i noen år. Skaffer meg alltid Best of Bootie hvert år, for mye fet musikk.

Og på Mixes and Mashups #2-streamen på Soundcloud er det også mye gull. Som denne og denne.

CCC & Ill Chemist gav i 2007 ut noen fete The Beatles-mashups med albumet "Cracked Pepper"

Danger Mouse laget i 2004 "The Grey Album", en mashup av The Beatles - The White Album og Jay Z - The Black Album. Helt kurant.

DJ Earworm har gitt oss "United State of Pop" i noen år, og de er jo ganske fete.

og
er mine favoritter.

DJ Lobsterdust er en annen fyr jeg har sansen for når det kommer til mashups. Spesielt sansen for Knock out Eileen (LL Cool J vs. Dexy's Midnight Runners)

DJ Not-I har også mye digg. Som f.eks. albumet "Off The Beaten Meter: MashUps Beyond 4/4" fra 2008 og "Smells Like Bee Gees".

I 2010 fikk vi "No Fillers" fra DOSVEC. (Soundcloud)

Fra gamle dager, har vi Jive Bunny & The Mastermixers som laga mashups og medleys av sanger fra 40-tallet til 90-tallet. Let's Twist Again og

Om du fisker i ei viss bukt, kan du få opp "MGMT Mashups" med noen fete mashups av MGMT-sanger (
,
,
,
,
,
etc)

Mr. Mustard gav oss i 2009 "The Beatles Remixes". "Because of Michelle" og "Come Together" er to sanger jeg liker godt.

Norwegian Recycling er allerede nevnt, og av god grunn. "Donkey Kong Country"-mashupene hans er fantastiske! Vel, det meste andre av Frans Peter Bull Enger er fantastisk det også, men jeg liker DKC-ene best. Bare hør på
! Viva La Viral er også rimelig fet. Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...