Geir Kristiansen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Moon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hei. Dette "Månebildet" er i en klasse for seg ! Canon EOS-1D X og objektiv med 800 mm brennvidde er da også utstyr utenom "det vanlige". Personlig hadde jeg satt pris på opplysninger om hva som har bidratt til å gi dette bildet en så utmerket kvalitet ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Takk for tilbakemelding. Låser speilet, zoomer max inn i "live view" og venter gjerne 15-20 sekunder til all bevegelse i utstyret er "borte" Setter ikke ut alle "beina" på stativet for å få mest mulig stabilitet. Klarvær og minimalt med "dis" i lufta hjelper også på Prøver også å presse Iso`en så langt ned som mulig. Geir Kristiansen Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Takk for tilbakemelding. Låser speilet, zoomer max inn i "live view" og venter gjerne 15-20 sekunder til all bevegelse i utstyret er "borte" Setter ikke ut alle "beina" på stativet for å få mest mulig stabilitet. Klarvær og minimalt med "dis" i lufta hjelper også på Prøver også å presse Iso`en så langt ned som mulig. Geir Kristiansen Hei, og takk for gode tips, - jeg tar sikte på forsøke å få et brukbart "Månebilde" om en måneds tid. jeg har studert bildet ditt flere ganger, - det er fenomenalt bra ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg