OleNord Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei, vet ikke om dette er riktig side å spør på, men forsøker likevel. Jeg har hatt OCD, en angslidelse eller mer folkelig, en psykisk sykdom. Har hatt store problemer med å få sove den siste tiden og lurte på om jeg likevel kan få sovepiller. Jeg vet det at folk som har hatt psykiske lidelser vil ha mindre sjanse for å få resept på sovepiller, tror dere at jeg kan få tak i noen for å slippe disse problemene i vertfall for en stund? Vil det eventuelt bli en klein utspørring hos fastlege? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 En klein utspørring er det ikke. Jeg foreslår at du bestiller time hos din fastlege og spør. 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Høres ut som en grei plan, men eventuelt om det blir en utspørring vil det i vertfall være ukomfortabelt. Men samma det, så lenge det blir lettere å sove om natten. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det skal gå an å få tak i sovepiller i kvanta som er såpass lite at det er umulig å begå selvmord med dem. Som andre sier, spør fastlegen din. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du kan vel skille på piller som hjelper deg med innsovning og de som slår deg helt ut til du våkner igjen, med dertil redusert søvnkvalitet. Som en nødløsning kan du bruke dette en periode, men du må få gjort noe med problemet ditt. Kanskje dette kan være til inspirasjon; http://www.tv3play.no/play/262822/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå