arr1000 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ønsker en kjøler til P4 2.4Ghz som klokkes til > 3Ghz. Ønsker en kjøler som gir lite støy når pc'n belastes lite og kan speedes opp når jeg skal spille. Hva med en MIST CPU-kjøler "Black Silence", men bytte viften til en 80 x 80mm Enermax 67m³/time, 14-32 dB(A) ? Noen synspunkter? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg ville nok heller ha kjøpt en bedre kjøler til og begynne med isteden.. Gå på www.microplex.no og velg isteden en av de kraftigere kjølerne, og en bra vifte.. tror ikke black silence er det beste valget.. Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Kunne egentlig tenkt meg en Zalman CNPS7000ACU men tror ikke jeg har plass til den. Noen anbefalinger på en kraftig kjøler med lavt støynivå. Helst under 20db. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kunne egentlig tenkt meg en Zalman CNPS7000ACU men tror ikke jeg har plass til den. Noen anbefalinger på en kraftig kjøler med lavt støynivå.Helst under 20db. Hvis du har penger så drit i støy på kjøleren og kjøp en vifte utenom i stedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå