bojalborg Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvordan endrer jeg bosted? Alt som kan settes til "United States" har jeg satt til United States. Tror det er google som tror jeg bor i Norge, men finner ikke noe sted jeg kan endre dette. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hva er det store problemet med det egentlig?, noen grunn til at du vil bytte? og hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Det er ikke et stort problem, nei. Vil gjerne bytte for å få amerikansk Google now, og ikke norsk. Den norske er jo ingenting. Jeg har en HTC One. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 googlemaps-meny rediger hjem- eller arbeidssted. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kanskje du må endre språk på telefonen til engelsk? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 googlemaps-meny rediger hjem- eller arbeidssted. Tusen takk! Språket er allerede satt til engelsk. googlemaps-meny rediger hjem- eller arbeidssted. Tusen takk! Språket er allerede satt til engelsk. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det MoLvII skrev har ikke noe med språk å gjøre. Skriv inn ditt nye hjemmeadresse på nytt på din Google Now. Prøv også å gå inn i Settings-->Location Access-->Hak på Wifi & mobile network location. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hard reset? Kanskje den ikke har fått med seg at du har flyttet? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har du kjøpt telefonen i Norge? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Hard reset? Kanskje den ikke har fått med seg at du har flyttet? Har prøvd hard reset, det fungerte ikke. Har med Google å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå