fotopoulsen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fokus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei, fotopoulsen. Jeg må bare si det som det er, - jeg får frysninger på ryggen av ørnebildene du har presentert ! I samtlige bilder har du fanget konsentrasjonen, intensiteten og ørnens dramatiske skikkelse på en mesterlig måte, og formidlet de egenskaper som vi forbinder med denne gruppen av rovfugler, - mot og styrke . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Utrolig bra !!!!!!!! enig med Albert her Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Hei, fotopoulsen. Jeg må bare si det som det er, - jeg får frysninger på ryggen av ørnebildene du har presentert ! I samtlige bilder har du fanget konsentrasjonen, intensiteten og ørnens dramatiske skikkelse på en mesterlig måte, og formidlet de egenskaper som vi forbinder med denne gruppen av rovfugler, - mot og styrke . Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for utdypende kommentarer Albert. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Utrolig bra !!!!!!!! enig med Albert her Takk for hyggelig kommentar Terje. Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 wow, skikkelig tøft bilde av ørna som jakter op byttet sitt, men lurer på hva slags ørn dette er, synes d ligne på Kongeørn med det mørke nebbet, havørna har jo gult nebb, så kan dette være kongeørn? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Den ørna ser rett og slett sur og bisk ut. Kanskje burde du bytta om rekkefølgen på versjonene som begge fremstår med god skarphet i fint lys og som i kombinasjon bringer ut detaljene i fargemønsteret i fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 wow, skikkelig tøft bilde av ørna som jakter op byttet sitt, men lurer på hva slags ørn dette er, synes d ligne på Kongeørn med det mørke nebbet, havørna har jo gult nebb, så kan dette være kongeørn? Takk for hyggelig kommentar Trond! Ja, det er helt riktig observert, dette er en Kongeørn. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Den ørna ser rett og slett sur og bisk ut. Kanskje burde du bytta om rekkefølgen på versjonene som begge fremstår med god skarphet i fint lys og som i kombinasjon bringer ut detaljene i fargemønsteret i fjærdrakta. Roar Takk for fin og morsom kommentar. Sur og bisk jeg ville sakt barsk og tøff Jeg lurte litt på det med å bytte rekkefølgen av versjonene. Men så ble det denne rekkefølgen forde jeg ville ha det "beste" først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg