Balder. Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei! Før jeg starter, skjønner jeg at dette ikke er rette sted å skrive dette, men fant ikke noe annet sted. Så jeg skal kjøpe noe programvare på nette, men jeg har ikke bankkort. Derfor kjøpte jeg meg SpendOn gavekort på narvesen. Jeg har brukt dette før, og det skulle ha funket, men denne ganger når jeg skrev inn alle tingene får jeg denne meldingen ''We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card.'' Noe jeg gjør feil? Godtar ikke paypal SpendOn lenger? Er det en annen mulighet for å få pengene inn på paypal saldoen min? Mvh, Balder. Har 600kr innpå den, så blir veldig irritert vis ikke det funker. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Vet at dette ikke hjelper deg, men et godt tips for å handle på nettet før du er 18 er å overføre penger til Paypal kontoen din fra nettbank eller i banken. Det tar et par dager, men funker veldig bra! Angående kortet så virker det som at kortnummeret allerede er benyttet. Jeg vet ikke hvordan spendon gjør det, men det kan hende de resirkulerer gamle kortnummer og benytter de på nytt? Dermed kan et kortnummer være linket mot en annen paypal konto, selv om det virker ulogisk. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Vet at dette ikke hjelper deg, men et godt tips for å handle på nettet før du er 18 er å overføre penger til Paypal kontoen din fra nettbank eller i banken. Det tar et par dager, men funker veldig bra! Angående kortet så virker det som at kortnummeret allerede er benyttet. Jeg vet ikke hvordan spendon gjør det, men det kan hende de resirkulerer gamle kortnummer og benytter de på nytt? Dermed kan et kortnummer være linket mot en annen paypal konto, selv om det virker ulogisk. Jotakk for tipset Hah, håper ikke det er tilfellet Noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Og når jeg skal betale noe med det, og det må gå gjennom paypal, funker det heller ikke. Får da denne meldingen: Betalingskortet er avvist for denne transaksjonen. PayPal kan ikke validere kortet. Kontroller at informasjonen du oppga, er riktig, eller prøv med et annet betalingskort. Endret 24. august 2013 av ReZaptor Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kontakt PayPall og spør.. Jeg tviler på at de stenger for SpendOn-kort, da de kun taper brukere på det. Det eneste kan være at de har blitt pålagt det ettersom at yngre kan kjøpe alkohol på nett, osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå