toy_man Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei Håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt. Skal prøve å forklare det så godt jeg kan, Jeg får utrolig ustabilt nett på dataen. Det står at jeg er tilkoblet, men internett sider vil ikke laste (eller er veldig treige) og umulig å spille online. Det kan vare alt fra noen sekunder til flere minutter. Og kan det oppleves så ofte at det er plagsomt. Det er helt umulig å spille noe online ettersom pingen min hopper opp og ned. Er bare dataen min som er problemet. Internett funker helt fint på min egen mobil, dama sin pc og mobil. Så må være noe med selve dataen, og ikke internett. Driver er oppdatert til de nyeste. Har også prøvd å forandre DNS-server-adresse. Og det føler jeg var til litt hjelp. Ettersom internetten ikke er like lenge borte om gangen. Vil helst ikke installere windows på nytt. PC: Asus G73jh laptop med windows 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Prøv og boot til sikker modus med nettverk og test om nettet funker bedre da (se bort fra oppløsning etc pga manglende drivere). Siden det meste annet på maskinen deaktivert kan du anta om du har et maskinvare problem eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå