Gå til innhold

Konfigurerbar nettside for registrering av salg

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er sikkert på feil forum, men her er problemstillingen:

Jeg har ansvaret for å selge matriell i min idrettsklubb. Dagens system er et selvhjelpsystem hvor man kan legge penger igjen i en lommebok og ta det man har betalt for. Dette skal noteres i en liten blokk. De som er godt kjent i kubben får lov til å ta ting på kreditt, dvs at de noterer hva de har tatt og får regning senere. Uansett hvordan jeg lager system i blokken, blir det alltid masse rot og arbeid for meg når jeg skal sende ut regning til de som har tatt ting på kreditt.

Jeg har et verdiløst nettbrett liggende (HP touchpad) som jeg tenkte kunne brukt i steden for notatblokken. Det er wifi dekning i området den skal brukes.

Det jeg ønsker er at man skal enkelt kunne trykke på produktet for å registrere et kjøp. Og for de som handler på kreditt så kan de trykke på sitt navn, og derreter hva de har tatt.

På slutten av hver måned vil jeg at det skal sendes en mail med oversikt over alt til meg, og en regning til de som har kjøpt på kreditt.

Det finnes vel ikke noen ferdige løsninger for noe slikt på nettet vel? Jeg har ikke så mye tid til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...