Hazelhart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg har hørt at man skal bruke alkohol, men hvilken type rengjøringsmiddel er det man skal bruke for datakomponenter og hvor kjøper man det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Isopopanol eller rødsprit. Det fåes hos jernvareforretninger og forretninger som selger maling. Bensinstasjoner kan også ha det. 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Isopropanol er nok det beste. Går under navnet "Blårens" hos jernvareforretninger. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Arctic Silver ArctiClean https://prisguiden.no/produkt/arctic-silver-arcticlean-39720 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Du trenger ikke noe spesialprodukt. Bare stikk til nærmeste bensinstasjon og kjøp kondensfjerner. Pass på at den ikke inneholder noe annet enn isopropanol og vann, så er Bob din onkel. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg har brukt neglelakkfjerner, og det har fungert veldig fint. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 jeg har brukt vanlige anti-bakterielle kluter/papir som man få kjøpt i dagligvare forretninger, så man slipper å sitter igjen med ca 1 liter med rødsprit e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå