Sugarrdaddy69 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei! Når jeg trener og svetter generelt blir jeg alltid uansett bare svett under høyre armhule. Jeg forstår ikke hvorfor det er slik. Vet dere? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Mer friksjon/kontakt med høyre arm inntil kropp enn venstre. Eventuelt mer hår? Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Det er ganske likt med friksjon og kontakt. Sånn ca like mye hår under begge! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Mer svettekjertler under høyrearmen? Er ikke noe hokuspokus. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Men da hvorfor mer svettekjertler akkurat der? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tja, si det du. Vi er faktisk stort sett veldig forskjellig , noen svetter illeluktende svoveldioksid mens andre mennesker lukter det roser av eller svetter nesten ikke i det hele tatt når de trener. Jeg er heldig med svettelukta men ikke mengden, ser ut som jeg har badet når jeg har trent hardt. Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Skjønner... Da får jeg bare svette videre Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Aluminiumklorid funker bra for å stoppe svette og er muligens kreftfremkallende og kan gi deg alzheimers. Spørsmålet er da hvor plagsomt du synes det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå