Offensive Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Flytter snart inn i ny leilighet og må få innlagt internett, men der er kun sånn sær gammel telefonutgang med 3 hull og stæsj... Jeg antar jeg er nødt til å bytte ut denne. Hadde lite lyst til å legge ut haugevis av spenn på elektriker eller montør, og lurte på om dette er noe jeg kan klare å fikse selv for en billig penge muligens? If so, how? Vet ikke så mye om denslags... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Flytter snart inn i ny leilighet og må få innlagt internett, men der er kun sånn sær gammel telefonutgang med 3 hull og stæsj... Jeg antar jeg er nødt til å bytte ut denne. Hadde lite lyst til å legge ut haugevis av spenn på elektriker eller montør, og lurte på om dette er noe jeg kan klare å fikse selv for en billig penge muligens? If so, how? Vet ikke så mye om denslags... Du kan jo bare kjøpe en overgang. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jepp, tre pins til rj45, Følger med alle nye telefoner, og elkjøp, ekspert mm selger sånne Lenke til kommentar
Offensive Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Yes!! Glimrende, akkurat det jeg ville høre Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå