Elwani Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Heisann! Her i forgårs gikk jeg på en skikkelig smell.. Jeg hadde samleie med ei venninne, men det er ikke det værste. Denne jenta var ikke så aldeles kjent med begreper blowjob, men ville prøve, og jeg sa jo ja, som de fleste andre menn ville sagt. Problemet er det at hun ikke har lært å trekke til seg tenna, og det førte da til sår på penis, under forhuden, som gjør gruelig vondt både når vi hadde sex etterpå, og nå i ettertid.. Noen som har noe erfaring om noe jeg evnt. kan smøre på, hvor lang tid det tar for sår å gro på penis, jeg tenker bakterie messig og sånn. Jeg ser ikke såret nå mer, nå er det bare veldig rødt og ømt, og det gjør vondt å tisse, og det gjør vondt å dusje.. Alt som involverer å ta på penis gjør egentlig vondt. Hjelp noen? Vet ikke om jeg la det ut i riktig del av forumet, men er lov å prøve. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kjøp deg noe Bacimycin. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Takk for tipset Ettersom Bacimycin er en antibiotisk krem, hvor sundt er det å smøre på lillemann? Kanskje litt forståelig at jeg er forsiktig med hva jeg smører på han Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg hadde ikke noe problem, men googlet det. Lommelegen anbefaler det i et tilfelle, og fraråder det i et annet (fordi noen tydeligvis kan være allergisk) Sånn ellers, er det for ille så får du droppe sex frem til det er grodd skikkelig. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Takk Ja jeg blir nok å unngå å ha sex en liten periode fremover, hovedproblemet er smerter ved urinering og dusjing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg