Lars26 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 hva skjer i egypt og kan forklare det uten å være for avanserte kan ikke mye fagord en sa at det som skjer i egypt er på grunn av russland, isreal og usa Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 de er usiviliserte 4 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 de er usiviliserte hæ Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det som skjer i Egypt er ikke mulig å forklare kort. Det er meget komplekst. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Det som skjer i Egypt er ikke mulig å forklare kort. Det er meget komplekst. ok trenger ikke å være kort Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er så mye dritt som skjer at man ikke kan forklare det på hånd, og sykt irriterende at de ødelegger turismen helt. Jeg vil gjerne se pyramidene og Nilen før jeg dør. Uansett, her har du nok lesestoff for i dag: Konflikten i Egypt Håper du er god i engelsk. Vil du vite mer, har Google svaret. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Er så mye dritt som skjer at man ikke kan forklare det på hånd, og sykt irriterende at de ødelegger turismen helt. Jeg vil gjerne se pyramidene og Nilen før jeg dør. Uansett, her har du nok lesestoff for i dag: Konflikten i Egypt Håper du er god i engelsk. Vil du vite mer, har Google svaret. hvem støtter du og hvorfor Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Egypt hadde samme president/diktator i 30 år (Mubarak, 1981-2011). Da er det naturlig at folk blir mugne. Det resulterte i demostrasjoner som kulminerte i en slags revolusjon. Problemet er at det er mange fraksjoner og forskjellige grupperinger i Egypt. Disse har ikke samarbeidet veldig bra etter revolusjonen. Derfor er det fortsatt kaos. Tror du kan drite i at dette har så mye med Russland/USA/Israel å gjøre. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 nesten alle land som er dominert av Islam er det kaos,krig,sult,dårlig livskvalitet eller masse kriminelle som blir eksport til andre land.. http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country Hva er greia ? begynner lure på om g3neralen har rett ? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå