pewe Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Mafia frsyer rett etter introen til første det første "oppgaven". free ride og tutorial funker riktignok. Jeg har 1,1 patchen innstallert. Har w2k, radeon 9700. Hva skal jeg gjøre? Tips tas i mot med takk. Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nye drivere til Radeone'n din ? Evt. patche spillet ? Lenke til kommentar
amilost Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har problmer med min versjon av gta: Vice city, når jeg starter et oppdrag stopper spillet og jeg må gå tilbake til startmenyen. Jeg har en 661 LMI med intel extreme graphics, skal jeg laste ned drivere ? hvordan ? Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Huff.... Du trenger nok mer guffe enn det skjermkortet kan levere. Intel Extreme skiten er noe som bruker av internminne (noe du sikkert ikke har å avse) Vice City krever en del, og det du sitter med kan ikke akkurat kalles en spille-pc med det skjermkortet ! Lenke til kommentar
amilost Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Huff....Du trenger nok mer guffe enn det skjermkortet kan levere. Intel Extreme skiten er noe som bruker av internminne (noe du sikkert ikke har å avse) Vice City krever en del, og det du sitter med kan ikke akkurat kalles en spille-pc med det skjermkortet ! ' Du har nok rett i det, men den kan spille spill men skjønner ikke "why" jeg ikke får spilt oppdraga? Spillet ellers går helt fint ! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har samme problemet som trådstarter, men jeg kan ikke spille free riden heller. Lenke til kommentar
IroX Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mafia frsyer rett etter introen til første det første "oppgaven". free ride og tutorial funker riktignok. . synd for deg! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Kan noen gi han en god ferie? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mafia frsyer rett etter introen til første det første "oppgaven". free ride og tutorial funker riktignok. . synd for deg! kva var vitsen med det innlegget?hvis du prøvde å vere morsom, så var du ikkje det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå