InsertNumLock Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Føler det mangler litt kombinasjoner mellom midt og Soldado. Satser på at det kommer etterhvert som sesongen går. Fortsette på samme vis i andre omgang. Score på sjansene, så blir det bra! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det virker lovende, men bærer preg av at spillerne kanskje ikke kjenner hverandre helt enda. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg ler meg ihjel av Shelvey. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Veldig, men de skulle hatt straffe istad da. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Straffa var billig, men de skulle jo hatt en i første så det får vel være greit. Tilfeldigvis er Shelvey innblandet i begge. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 FIkk ikke med meg første 70, men de 5 minuttene jeg har sett nå er ikke lovende. Swansea styrer ting. Og enda ett straffemål, hva skjer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Deilig å se styrken på Bony i hodedueller. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Deilig med 6 poeng etter to kamper Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Megadive, men ja ja. Poeng er poeng Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Lite spill i andre omgang, men klarer å holde borte fra boksen. Kan ikke få i både pose og sekk. Regner med det blir a-laget i neste uefakamp også. Viktig med kamptrening og samkjør for nye og gamle. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Synes dommeren var veldig pro-Swansea etter straffen, og synes Swansea fikk spille for mye etter målet. Men det fikk jo Palace og. Kanskje det er meningen at de skal dette så langt bak, og forhåpentligvis etter hvert få til skikkelige kontraangrep. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 At vi falt ned var helt tydelig med vilje, man endret fra en til to defensive midtbanespillere sentralt samtidig som vingene lå høyere i banen. Taktikken var helt klart å kontre inn et mål og vi hadde full kontroll. Jeg tror vi skal få slite med å score mot bedre lag hvis vi ikke får et bedre alternativ sentralt bak Soldado, men til gjengjeld er det ikke mange lag som kommer til å slå oss. Når dette laget blir samspilt kommer det til å bli klin umulig å komme seg igjennom forsvarsmuren og skulle man klare det så kommer det til å gjøre vondt og man må fortsatt overliste ligaens mest komplette keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå