Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din Nav historie

Papa Dupre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiske etter negative inntrykk fru blom. Det er vel ingen som påpeker at man bare kan poste negativitet der.

Det er masse folk som har fått god hjelp, men det hjelper lite for de som har slitt med NAV - det er helt klart forbedringspotensiale, og da er det greit at det blir satt fokus på det. (når NAV er så viktig for de det gjelder)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Brorparten av sakene man hører om er de negative, slik som alt annet i samfunnet. Man hører sjeldent om det positive. Sjeldent de med positive erfaringer gidder å bry seg med å poste/si det.

Bare se over forumet her, så ser du det er 'brorparten' negative ting om f.eks ISP'er (eller andre ting)

Men hvis de(Db) holder tilbake ev positive innlegg ... da kan man nok stille et spørsmålstegn ved det.

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har masse erfaring med NAV, ikke ett vondt ord fra min side, i hvert fall.

Media fremstiller kun skrekkeksemplene, som vanlig.

Jeg sendte forresten inn min historie, og fikk beskjed om at "dagbladet kontakter deg hvis vi vil bruke din historie". Så det er DB selv som velger hvordan det skal fremstilles. Og trur du leserne til DB har lyst til å lese en negativ eller positiv sak om NAV?

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Selv om det også er forskjell på folk, så viser jo dette at det er rimelig smålig av NAV å holde på slik også, de er der for å tjene oss enten vi er arbeidsløse eller sjuke, vi skal ikke tjene dem.

Men dette reflekterer jo den norske stat og regjering også, vi jobber for dem, ikke de for oss slik de egentlig skal gjøre.

Det som er litt artig er at viss vi, folket skal ha penger eller skal ha tilbake penger ifra for eksempel NAV så enten så tar det EKSTREMT lang tid eller så får man de aldri, men hvis vi skylder NAV penger så skulle de gjerne hatt pengene i går og hvis vi ikke gir de tilbake, grøss og gru for en straff man vil få.

Måtte kroppsfettet til de fleste NAV ansatte selvantenne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selv om det også er forskjell på folk, så viser jo dette at det er rimelig smålig av NAV å holde på slik også, de er der for å tjene oss enten vi er arbeidsløse eller sjuke, vi skal ikke tjene dem.

Men dette reflekterer jo den norske stat og regjering også, vi jobber for dem, ikke de for oss slik de egentlig skal gjøre.

Det som er litt artig er at viss vi, folket skal ha penger eller skal ha tilbake penger ifra for eksempel NAV så enten så tar det EKSTREMT lang tid eller så får man de aldri, men hvis vi skylder NAV penger så skulle de gjerne hatt pengene i går og hvis vi ikke gir de tilbake, grøss og gru for en straff man vil få.

Måtte kroppsfettet til de fleste NAV ansatte selvantenne.

Rett og slett ikke sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med det? NAV skal da ikke klandres for noe i akuratt den saken. Det er alltid gjerningspersonens feil, og kun gjerningspersonen. Vold er ikke greit, uansett hvor provosert man blir.

Blir det samme som den gode gamle regla om voldtektsofferet som "ba om det" med en utfordrende bekledning. Middelaldersk tankegang.
Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det da som er "rett og slett ikke sant", i det jeg skriver?

Dette:

Du generaliserer, rett of slett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har selv ikke noen særlig dårlige "historier" å fortelle, da jeg har ganske gode erfaringer med NAV. Men sånn er det åpenbart ikke for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...