Roar Kneppen Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Plastkksamfunnet lever i beste velgående Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Herlig fargeglede:) MVH Tove Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nå også keramikk- og leirkrukker av plast, ser jeg. Mange år tilbake, før India ble moderne, bemerket en entusiast på landet at de drakk te av leirkopper, som når de ble kastet, gikk tilbake til det opprinnelige i naturen. Det låt fint, særlig med tanke på stort antall konsumenter.. Tankevekkende motiv. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Nå også keramikk- og leirkrukker av plast, ser jeg. Mange år tilbake, før India ble moderne, bemerket en entusiast på landet at de drakk te av leirkopper, som når de ble kastet, gikk tilbake til det opprinnelige i naturen. Det låt fint, særlig med tanke på stort antall konsumenter.. Tankevekkende motiv. Plasten har for lengst overtatt i India. Jeg er fristet til å si at det er verre der enn hos oss. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg