yrat Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Igjen kjempes det voldsomt om Kinas tre kongedømmer. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er det bare meg som mener at dette spillet hadde passet til WiiU? 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Do you pursue Lu Bu? Lenke til kommentar
O'REALLY Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Dynasty Warriors 8? Dynasty Warriors 7,5 spør du meg. Kampsystemet er helt det samme som 7, ikke noe nytt der bortsett fra at de nå har de kastet inn stein-saks-papir inni spillet også, noe jeg synes er ELENDIG. Det er i det minste ingen kloner i dette spillet, det er jo forsåvidt bra. Syntes ikke spillet var spesielt polert heller... Men nå har jo aldri Warriors spillene hatt noe særlig høy standard, så det blir for mye å forvente. Spilte aldri noe særlig av Ambition Mode forsåvidt, men så spilte jeg aldri DW7XL heller. Liker Empires spillene bedre, siden Amibition mode virker mere som et oppusset og sminket grind-mode. Likte det de hadde gående med DW6, bortsett fra alle klonene og kamp-systemet, så tror jeg det kunne ha blitt fantastiske spill om de hadde holdt seg til den formelen og pusset på det, istedet for og ta den enkle veien ut å ta en full helomvending tilbake til PS2 tiden. Forsåvidt så har anmelderen rett i det hun skriver, det er bare mine meninger som er annerledes ettersom det føles som jeg spiller en oppusset versjon av DW5 på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvor mange Giant Enemy Crabs kan vi forvente å se? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det bare meg som mener at dette spillet hadde passet til WiiU? Jeg syns alle spill passer til WiiU jeg da, det er ikke som at den har leprecy eller noe :-P Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Empires versjonene er de verdigste mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå