Gå til innhold

Fjernutløser - Hvilke løsninger er tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PW plus3 http://plusiii.pocketwizard.com/#Specifications

Range
Up to 500 meters (1600 feet)
(actual range is dependent on multiple factors including equipment, mode, environment, positioning, orientation and interference)

Men du trenger 2stk da, en på kameraet og en til å trykke på. Om man får det bedre, eller like bra men billigere, vet jeg ikke.

..

Og når du kjøper et kamera til så kjøper du en sånn dings til så fjernutløser du begge kameraene samtidig, om du vil det..

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Du får radio-fjernutløser som er kompatibel med begge modellene siden de har forskjellige tilkoblingskontakter, ir-utløsere er kompatible med alle modellene med har kort rekkevidde og man må stå relativt fremfor kameraet for og få kontakt med kameraet "hvis jeg ikke husker feil".

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Du får radio-fjernutløser som er kompatibel med begge modellene siden de har forskjellige tilkoblingskontakter, ir-utløsere er kompatible med alle modellene med har kort rekkevidde og man må stå relativt fremfor kameraet for og få kontakt med kameraet "hvis jeg ikke husker feil".

Jo, det er jo bare forskjellige kontakter/ledninger for å koble til forskjellige kameraer. Det jeg mente er altså at om TS vil fjernstyre to kamera samtidig så er det bare kjøpe en dings til og når man trykker på ene så utløses begge de to andre. Som altså kan stå opp til 500m fra deg, i hver sin retning om man vil det.. Eller om man vil kan man seriekoble dem for å øke rekkevidden, ene utløser den andre som utløser den tredje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...