Slettamann Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 En til i rekken... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hei. Et "Månebilde", der både god kamera- og redigeringsteknikk har gitt et meget bra resultat. Her er det egentlig bare brennvidde og lysåpning som begrenser ytterligere detaljer. Godt utført ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Hei. Et "Månebilde", der både god kamera- og redigeringsteknikk har gitt et meget bra resultat. Her er det egentlig bare brennvidde og lysåpning som begrenser ytterligere detaljer. Godt utført ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk for det Dette var egentlig bare å justere lysmåler til "spot" og låse ISO til 100. Og deretter noen raske frihåndsbilder der jeg lot kameraet finne riktig lukker og blender. Etteredigeringen er litt oppskarping og kontrastheving. For øvrig har jeg 150-500-millimeteren fra Sigma jeg også. Men den har faktisk ikke vært så mye på kameraet i det siste. 70-300-millimeteren fra Tamron har et mer anvendbart brennviddeområde og er i tillegg enklere å få gode bilder med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg