Schneiderlin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Wilshere out for a hug Endret 24. august 2013 av Cortese Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Skaff deg fotmob appen. Nyheter, push-notifikasjoner og mye mer. Visser også assists! Det høres jo midt i blinken ut, tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Fy faen Wilshere, der var du god! Hvorfor ikke vise deg frem slik oftere!? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kunne vært en drømmestart for Sanogo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det høres jo midt i blinken ut, tusen takk skal du ha! Null stress Vet ikke om Alsaker har nevnt det, men Bent har nå skåret mot Arsenal i 5 forskjellige klubber. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Den skal du sette, Walcott! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider http://live.tv2sporten.no/fotball/live/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 1-3. Theo med to Podolski med to, Giroud ett. Close enough... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Vi vinner fortjent mot Fulham i dag. Vi hadde masse sjangser, kontrollerte midtbanen og ramsey helt klart MOTM.Fulham virket daffe, bortsett fra 5 min ut i andre omgang.Artig å se at Podolski får prøve seg fra start og at han skårer to som takk Endret 24. august 2013 av infinety Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå