furiousanimal Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ok, denne vinner Arsenal garantert. Det er arsenal vi snakker om. Vi må putte 1 til, før vi kan snakke om en seier:p Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Arsenal har vært meget gode. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider Ramsey med assist på første og Giroud med målet. Podolski sitt mål var det ingen som fikk målgivende. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Stockdale er noe urutinert og ikke PL-kvalitet. Som nevnt, han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden når han fikk stå en del mens Schwarzer var skadet. Og holdt han ute av start XI frem til han ble skadet. Selvom Stekelenburg er en veldig god keeper, så ville jeg heller sett andre forsterkninger enn en keeper ettersom vi har Stockdale! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Som nevnt, han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden når han fikk stå en del mens Schwarzer var skadet. Og holdt han ute av start XI frem til han ble skadet. Selvom Stekelenburg er en veldig god keeper, så ville jeg heller sett andre forsterkninger enn en keeper ettersom vi har Stockdale! Min oppfatning av Stockdale er at han har gode redninger, men som oftest når han er under press slipper inn billige mål og gjør rare avgjørelser. Kunne vel ha gjort bedre på 2.målet til Arsenal da han slår ballen rett ut i returrommet. Det at han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden sier ikke en dritt for å være ærlig. Er ikke slik at England har mange gode keepere. Endret 24. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ramsey med assist på første og Giroud med målet. Podolski sitt mål var det ingen som fikk målgivende. Takk for det, har desverre ikke fått meg Premier League kanalene i år, men håper å kunne få de i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 hvorfor synger supportere fra alle lagene på hey jude ? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider Hvis du følger Arsenal på twitter, så legger de ut oppdateringer der. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 PODOLSKI!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 FOR EN SKUDDFOT PÅ POLDI!!! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Podolski kan hvis han vil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Takk for det, har desverre ikke fått meg Premier League kanalene i år, men håper å kunne få de i nærmeste fremtid Skaff deg fotmob appen. Nyheter, push-notifikasjoner og mye mer. Visser også assists! 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Så deilig å komme hjem, skru på tvn og se at vi leder 3-0! COYG! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Klarte ikke holde nullen nei... Bah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kollaps? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Klarte ikke holde nullen nei... Bah. Skjedde så fort jeg begynte å se på kampen, men det er nok bare tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå