Gå til innhold

Fulham - Arsenal; Craven Cottage 13:45 24.08.2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider :)

Ramsey med assist på første og Giroud med målet. Podolski sitt mål var det ingen som fikk målgivende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stockdale er noe urutinert og ikke PL-kvalitet.

Som nevnt, han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden når han fikk stå en del mens Schwarzer var skadet. Og holdt han ute av start XI frem til han ble skadet. Selvom Stekelenburg er en veldig god keeper, så ville jeg heller sett andre forsterkninger enn en keeper ettersom vi har Stockdale!

Lenke til kommentar

Som nevnt, han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden når han fikk stå en del mens Schwarzer var skadet. Og holdt han ute av start XI frem til han ble skadet. Selvom Stekelenburg er en veldig god keeper, så ville jeg heller sett andre forsterkninger enn en keeper ettersom vi har Stockdale!

Min oppfatning av Stockdale er at han har gode redninger, men som oftest når han er under press slipper inn billige mål og gjør rare avgjørelser. Kunne vel ha gjort bedre på 2.målet til Arsenal da han slår ballen rett ut i returrommet. Det at han ble kalt opp til landslaget for 2 år siden sier ikke en dritt for å være ærlig. Er ikke slik at England har mange gode keepere. :)

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en side hvor de oppdaterer kampen med både hvem som scorer og hvem som har målgivende? jeg følger med på vg live, men det er jamen meg ikke alltid de skriver hvem som har målgivende, og synes det også er ganske greit å få med seg til tider :)

Hvis du følger Arsenal på twitter, så legger de ut oppdateringer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...