*F* Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hei. Har en sofa som kan likne litt på denne her hjemme: Men jeg ønsker gjerne å gjøre den litt høyere, dette fordi det blir lettere og støvsuge under, samt at jeg syns den er noe lav. Tenker da kanskje å forøye den rundt en 15cm høyere en den er nå. Sofaen består av et ben i hver jørne, dvs totalt 8 ben Hvert ben er ca 6cm høyt og ca 10-12cm bredt (kvaderatisk arealmessig) Under hvert ben er det et hull midt i (til bolt), dette er vel kanskje 1-1,5cm i diameter og kanskje opp til 1cm i dybde. Jeg lurer på, har noen noe forslag til noe som kan egne seg til ben?Tenker ikke bytte ut bena jeg har, men ha noe under Blir det rett og slett greiest og kjøpe seg en feit planke og kutte i biter? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Kontakt produsenten (eller utsalgssted) og bestill flere like føtter du kan feste under. Noe annet vil fort se dumt ut. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Lag klosser i samme størrelse og fasong og plasser de under. Maler du disse i samme farge ser det helt ok ut, gjorde det på min forrige sofa slik at robotstøvsgeren kom under Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Da tror jeg jeg går for den løsningen. Tenker også ha feste noe knotter oppå som passer i bolt hullet under bena, slik at det blir stabilt. Noen som kjenner til om byggvarefortninger er oppe på lørdager? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 jeg ville helle kontaktet utsalgstedet av sofaen... Sånne sofaer har som regel 4-5 forskjellige ben å velge mellom. så kan du bare ta de som er høyest... Vil se mye bedre ut... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Sofaen ble kjøpt brukt, så jeg vet ikke hvor den er fra. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 bør være en smal sak, google merket på sofaen og se hvem som fører de. om du ikke ønsker å kjøpe nye ben så respekterer jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå