Gå til innhold

Noen som kan anbefale spill jeg bør prøve?

Anbefalte innlegg

Prøv Mass Effect serien du, latterlig gode spill. Ikke de som krever absolutt mest av maskinen men da kan du pøse på med alle innstillinger og høy oppløsning osv :))

PS: Jeg må få lov til å si at jeg hater ARMA som spill, ikke verdt en krone i mine øyne

Endret av oOleE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv Mass Effect serien du, latterlig gode spill. Ikke de som krever absolutt mest av maskinen men da kan du pøse på med alle innstillinger og høy oppløsning osv :))

PS: Jeg må få lov til å si at jeg hater ARMA som spill, ikke verdt en krone i mine øyne

hvorfor hater du Arma? Vil gjerne høre synspunkt.
Lenke til kommentar

hvorfor hater du Arma? Vil gjerne høre synspunkt

Arma er skytespillsimulator som gjør oppgaven sin ganske dårlig i tillegg. Synes dårlig om det.

Ville heller ventet på BF4, det kommer nok til å kunne stresse maskinen din greit på de største mapsene

Lenke til kommentar

Starcraft2 og Dota2/LoL er titler som du kan drive med i en halv evighet og om du ikke kjører deg ned i 2-3 heroer/taktikker så er det alltid nye ting å blii god på.

Om du bare vil sitte ned en dag med et lite spill som bare varer noen timer anbefaler jeg Thomas was Alone runnet det på 2-3 timer, syntes det spillet ikke får nok skryt og personlig er jeg ikke så stor fan av Indies så dette er verdt de timene i mine øyne.

Metro serien er også relativt korte spill du greier å runne 1 eren på 6-8timer og 2 har jeg hørt 10-12 gode action/survival/korridor skyting med en interessant historie.

Arma ville jeg ikke rørt om du ikke har interesse av en simulatorish vri på krigsspill, det krever egentlig at du har venner eller et community (som det er absolutt mange av) som du spiller med er lite pub vennlig sånn sett.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...