Lars26 Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Noen som veit om en side hvor jeg kan få kjøpt fuck swag tjskorte som er svart og står fuck swag på? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 https://www.google.no/search?q=fuck+swag+tshirt&oq=fuck+swag+tshirt&aqs=chrome..69i57.2674j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 23. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Skal kjøpe fuck swag tskjrote av asap rocky fra spread shirt fra usa siden siden de har den riktige. kosta 198kr hvis jeg husker riktig kan noen skjekke for meg? Tror dere jeg slipper frakt hvis jeg merker som gave? Og er det trygt fra dem? Spreadshirt usa Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Hvorfor skulle du slippe frakt om du merket det som gave? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2013 Rapporter Del Skrevet 23. august 2013 Hvorfor skulle du slippe frakt om du merket det som gave? Stusser på det samme.. Du blander ikke toll å frakt her? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Og det er gjerne avsender som bestemmer om han vil merke som gave eller ikke... Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Stusser på det samme.. Du blander ikke toll å frakt her? mente frakt Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Du får ikke gratis frakt bare fordi noe er merket som gave. Postverket har ikke tilbud til bursdagsbarn. Og Spreadshirt merker ikke ting som gave uansett, de håndterer mange, mange tusen bestillinger hver dag og driver profesjonelt. Toll slipper du så lenge prisen er under 200, slik tollvesenet beregner det. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Du får ikke gratis frakt bare fordi noe er merket som gave. Postverket har ikke tilbud til bursdagsbarn. Og Spreadshirt merker ikke ting som gave uansett, de håndterer mange, mange tusen bestillinger hver dag og driver profesjonelt. Toll slipper du så lenge prisen er under 200, slik tollvesenet beregner det. men faen jeg mente TOLL. hahaha sorry 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Det var enda bra, trodde du insisterte på at det var frakt. Uansett, du kan slippe toll hvis det er merket som gave og tollvesenet ikke ser gjennom bløffen. Men Spreadshirt er for store til at de gjør sånt. Det fungerer stort sett bare om du kjøper fra små firma som håndterer bestillinger individuelt. Når du bestiller fra Spreadshirt blir pakken merket med prisen i Euro. Når den kommer til Tollvesenet konverterer de til kroner ut fra sin egen kurs, og er det over 200 får du ca 150 ekstra i gebyrer og mva. Har hatt det problemet med t-skjorter til 199, at det ikke er nok sikkerhetsbuffer. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 http://www.spreadshirt.com/fuck-swag-asap-t-shirt-C3376A8546753 slipper jeg toll på denne? og er medium og small og XL og sånt forksjellig i USA? Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 trenger help skal kjøpe etterpå Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 merke som gave hjelper somregel ikke med mindre man bestiller av privatpersoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 http://www.spreadshirt.com/fuck-swag-asap-t-shirt-C3376A8546753 slipper jeg toll på denne? og er medium og small og XL og sånt forksjellig i USA? 18.30 US Dollar equals 110.13 Norwegian Krone Så du kommer deg under tollgrensa som er på 200kr Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 http://www.spreadshirt.com/fuck-swag-asap-t-shirt-C3376A8546753 slipper jeg toll på denne? og er medium og small og XL og sånt forksjellig i USA? Om du trykker på "More Product Details" får du informasjon om størrelser og mål. Så kan du låne målbånd av mora di og måle, så ser du selv hvilken størrelse du trenger Men de er nok ganske normale i størrelsen kan jeg tro, kanskje litt større. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 24. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 18.30 US Dollar equals 110.13 Norwegian Krone Så du kommer deg under tollgrensa som er på 200kr Om du trykker på "More Product Details" får du informasjon om størrelser og mål. Så kan du låne målbånd av mora di og måle, så ser du selv hvilken størrelse du trenger Men de er nok ganske normale i størrelsen kan jeg tro, kanskje litt større. Takker! med frakt kom det på199 kr tror jeg.. (snakk om flaks) hahah er det lov å bane på forumene? banne * Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2013 Rapporter Del Skrevet 24. august 2013 Frakt går ikke under toll, så du kan kjøpe noe til 199kr, å betale en million i frakt uten å få toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå