Gå til innhold

FUCK Swag tskjorter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ikke gratis frakt bare fordi noe er merket som gave. Postverket har ikke tilbud til bursdagsbarn. Og Spreadshirt merker ikke ting som gave uansett, de håndterer mange, mange tusen bestillinger hver dag og driver profesjonelt. Toll slipper du så lenge prisen er under 200, slik tollvesenet beregner det.

Lenke til kommentar

Du får ikke gratis frakt bare fordi noe er merket som gave. Postverket har ikke tilbud til bursdagsbarn. Og Spreadshirt merker ikke ting som gave uansett, de håndterer mange, mange tusen bestillinger hver dag og driver profesjonelt. Toll slipper du så lenge prisen er under 200, slik tollvesenet beregner det.

 

men faen jeg mente TOLL. hahaha sorry :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var enda bra, trodde du insisterte på at det var frakt. :p Uansett, du kan slippe toll hvis det er merket som gave og tollvesenet ikke ser gjennom bløffen. Men Spreadshirt er for store til at de gjør sånt. Det fungerer stort sett bare om du kjøper fra små firma som håndterer bestillinger individuelt. Når du bestiller fra Spreadshirt blir pakken merket med prisen i Euro. Når den kommer til Tollvesenet konverterer de til kroner ut fra sin egen kurs, og er det over 200 får du ca 150 ekstra i gebyrer og mva. Har hatt det problemet med t-skjorter til 199, at det ikke er nok sikkerhetsbuffer.

Lenke til kommentar

http://www.spreadshirt.com/fuck-swag-asap-t-shirt-C3376A8546753

 

slipper jeg toll på denne?

 

og er medium og small og XL og sånt forksjellig i USA?

 

 

Om du trykker på "More Product Details" får du informasjon om størrelser og mål. Så kan du låne målbånd av mora di og måle, så ser du selv hvilken størrelse du trenger :) Men de er nok ganske normale i størrelsen kan jeg tro, kanskje litt større.

Lenke til kommentar

 

 

18.30 US Dollar equals
110.13 Norwegian Krone
Så du kommer deg under tollgrensa som er på 200kr

 

 

 

 

 

Om du trykker på "More Product Details" får du informasjon om størrelser og mål. Så kan du låne målbånd av mora di og måle, så ser du selv hvilken størrelse du trenger :) Men de er nok ganske normale i størrelsen kan jeg tro, kanskje litt større.

 

Takker! :)

 

med frakt kom det på199 kr tror jeg.. (snakk om flaks) hahah

 

er det lov å bane på forumene? banne *

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...