Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mata og Kagawa kan gjerne annonsere ønske om overgang til Spurs for min del.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har det blitt en rouch patch mellom Mourinho og Mata allerede? Kan ikke se for meg at det er Mata det skal skje med. Ikke nødvendigvis noen "rough patch", men virker jo som om Mourinho ikke ser det helt store i Mata, mange ser jo overgangen til Willian som et eksempel på dette. Alt er bare spekulasjoner selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det en som skulle gjøre noe så kontroversielt som å selge Mata nå, må det i hvertfall være Mourinho. Tv2sporten sin overskrift "Bortelaget starter uten spiss". Her har de ikke lest seg opp på spillerne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg blir faktisk litt frustrert av å se spillere som Kagawa og Mata på benken. Mata var fjorårets suverent beste spiller i PL, og Kagawa har i et par år vært en av de absolutt herligste spillerne i Europa. Fjernt. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det en som skulle gjøre noe så kontroversielt som å selge Mata nå, må det i hvertfall være Mourinho. Det er sant. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Kagawa på benken igjen, herregud. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg blir faktisk litt frustrert av å se spillere som Kagawa og Mata på benken. Mata var fjorårets suverent beste spiller i PL, og Kagawa har i et par år vært en av de absolutt herligste spillerne i Europa. Fjernt. Ikke engang når Rooney benkes får han spille, latterlig etter min mening, og han brukes attpåtil på kanten gjør han ikke? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg er klar! Første PL-kampen jeg ser denne sesongen. Fikk endelig kjøpt Sumo igjen. Let's GO! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen årsak til at Kagawa ikke får spille? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Mata ut av Chelsea er selvsagt bare tull. Han startet mot Villa en kamp hvor Oscar som er i bedre form enn Mata så vidt spilte i. Bare fordi at noen mener at Mata ikke er en Mourinho type spiller pga at han er svak og ikke så god defensivt (Özil, yo) så er det en rift der til tross for alle uttalelsene til Mou. Siste rykte om Mata kom forresten for noen timer siden: Sky sources understand that, while Tottenham did show an interest in the player, there has been no formal offer from White Hart Lane or anywhere else. And Mata, for his part, is understood to have no intention of leaving. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 John @TheChelseaTalk15m Mourinho - "I can't explain my team selection because David will be in the dressing room watching this interview" #CFC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som har peiling på hvordan jeg kan se kampen på TV2 Sumo portalen til Altibox ?Av prinsipp vil jeg ikke se den på MUTV ^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Altibox har vel ikke Sumo lenger. Blame TV2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Altibox har vel ikke Sumo lenger. Blame TV2 Fikk opp portalen, men fant ikke noe annet en MUTV. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som har peiling på hvordan jeg kan se kampen på TV2 Sumo portalen til Altibox ? Av prinsipp vil jeg ikke se den på MUTV ^^ Siden når begynte MUTV å vise direktesendte ligakamper? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 At Valencia starter foran Kagawa er langt utenfor min fatteevne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Mourinho chantsene høres bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Siden når begynte MUTV å vise direktesendte ligakamper? Vettda huen jeg, som jeg ser så mye på MUTV Uansett, PCen får holde. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sliter med å skjønne kampplanen til Chelsea. Dominere midten såpass at United ikke klarer spille seg til sjanser? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Får bare 350 kbit/s fra Sumo. Noen andre som sliter med dårlig kvalitet, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå