Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har det blitt en rouch patch mellom Mourinho og Mata allerede? Kan ikke se for meg at det er Mata det skal skje med.

Ikke nødvendigvis noen "rough patch", men virker jo som om Mourinho ikke ser det helt store i Mata, mange ser jo overgangen til Willian som et eksempel på dette.

 

Alt er bare spekulasjoner selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk litt frustrert av å se spillere som Kagawa og Mata på benken. Mata var fjorårets suverent beste spiller i PL, og Kagawa har i et par år vært en av de absolutt herligste spillerne i Europa. Fjernt.

Ikke engang når Rooney benkes får han spille, latterlig etter min mening, og han brukes attpåtil på kanten gjør han ikke?

Lenke til kommentar

Mata ut av Chelsea er selvsagt bare tull. Han startet mot Villa en kamp hvor Oscar som er i bedre form enn Mata så vidt spilte i. Bare fordi at noen mener at Mata ikke er en Mourinho type spiller pga at han er svak og ikke så god defensivt (Özil, yo) så er det en rift der til tross for alle uttalelsene til Mou. Siste rykte om Mata kom forresten for noen timer siden:

 

Sky sources understand that, while Tottenham did show an interest in the player, there has been no formal offer from White Hart Lane or anywhere else.

And Mata, for his part, is understood to have no intention of leaving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...