Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Chelsea

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt "moro". Mark Halsey, tidligere dommer som var i studio, sa at dommerstaben hadde et møte tidligere i april for å diskutere hands og de greide ikke å bli enige når de så på ulike straffesituasjoner. Han mente også at det ikke skulle være straffe idag. Så nei, man er ikke hjerneskadet om man er uenig i noe så uklart som hands innenfor feltet. Med det kan jeg også si at min kommentar om at folk burde lære seg reglene ikke var særlig smart heller. :p

lampardhandball.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Min mening er bare at det er unaturlig (om man kan kalle det det) og veive med armene i en slik stilling. Han gjør seg større, ergo drar fordel av å ha armen der. Det finnes vel ingen regler som er så uklare i fotball som når man skal dømme for hands. Det kommer til å foregå på skjønn i lang tid fremover og det er vel en del av sjarmen. Nå var vi heldige i dag og jeg takker for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske rart at Chelsea fansen er fornøyde med å forsvare seg til et poeng på OT, en stadion der di har tatt flere poeng enn omtrent samtlige av våre PL-motstandere di siste 10 årene.

Ganske rart at slik statistikk skal ha noe å si for hva man er fornøyd med.

ManU er en av favortittene som nesten garantert kommer til å kjempe helt i toppen. Så klart klager man ikke på uavgjort på bortebane da.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

For min del er det helt greit at de ikke blåser på sånne "hands". Skudd/innlegg i hånden fra 5-6 meters avstand er latterlig å blåse på, så lenge hånden ikke er langt over hodet eller spilleren gjør seg stor på samme måte som en keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...