Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Haha, hva var det at Mourinho akkurat sa?"Schurrle, Hazard, De Bruyne and (en til spiller), are just kids, ehh, babies" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 4 babies sa han til slutt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 På fredag vil jeg se både Lukaku og Mata fra start, selv om jeg tror vi blir rævkjørt av verdens beste fotballag. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Emils: såg du RBK kampen i går? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Emils: såg du RBK kampen i går? Deler av den. Hvordan det? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Synest du straffen vi fekk i mot oss var riktig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Synest du straffen vi fekk i mot oss var riktig? Har ikke sett situasjonen, men om du ønsker min mening om Lampard situasjonen så er det straffe. Heldige som slapp unna der. Endret 26. august 2013 av Emils. 4 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Den var ganske identisk. Men "eksperten" Petter Myhre greier å ha ulike meininga på dei to situasjonene. Blir litt oppgitt av folka i studio av og til... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ikke overraskende egentlig, men hands reglene varierer fra år til år. Håpløst å legge listen på hva som er riktig og feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Litt "moro". Mark Halsey, tidligere dommer som var i studio, sa at dommerstaben hadde et møte tidligere i april for å diskutere hands og de greide ikke å bli enige når de så på ulike straffesituasjoner. Han mente også at det ikke skulle være straffe idag. Så nei, man er ikke hjerneskadet om man er uenig i noe så uklart som hands innenfor feltet. Med det kan jeg også si at min kommentar om at folk burde lære seg reglene ikke var særlig smart heller. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Min mening er bare at det er unaturlig (om man kan kalle det det) og veive med armene i en slik stilling. Han gjør seg større, ergo drar fordel av å ha armen der. Det finnes vel ingen regler som er så uklare i fotball som når man skal dømme for hands. Det kommer til å foregå på skjønn i lang tid fremover og det er vel en del av sjarmen. Nå var vi heldige i dag og jeg takker for det. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Ganske rart at Chelsea fansen er fornøyde med å forsvare seg til et poeng på OT, en stadion der di har tatt flere poeng enn omtrent samtlige av våre PL-motstandere di siste 10 årene. Ganske rart at slik statistikk skal ha noe å si for hva man er fornøyd med. ManU er en av favortittene som nesten garantert kommer til å kjempe helt i toppen. Så klart klager man ikke på uavgjort på bortebane da. Endret 26. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ta bort den jævla hands-regelen å døm på viljehands heller. Herregud for noe latterlig piss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Og der har vi det igjen. Dommerfeil, snytt for straffe mot Chelsea. Thank you very much. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Dommer nummer 3 sier sitt om saken: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2402371/Graham-Poll--The-official-line-Martin-Atkinson-got-big-decisions-right-Old-Trafford-mistakes.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Var det riktig av Atkinson å ikke vise tre gule kort til en av spillerne? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 2 kamper ut i sesongen og jeg er dritt lei av Moyes allerede. Hahahaha. Din jævla kødd. 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 For min del er det helt greit at de ikke blåser på sånne "hands". Skudd/innlegg i hånden fra 5-6 meters avstand er latterlig å blåse på, så lenge hånden ikke er langt over hodet eller spilleren gjør seg stor på samme måte som en keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå