Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United vs Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt "moro". Mark Halsey, tidligere dommer som var i studio, sa at dommerstaben hadde et møte tidligere i april for å diskutere hands og de greide ikke å bli enige når de så på ulike straffesituasjoner. Han mente også at det ikke skulle være straffe idag. Så nei, man er ikke hjerneskadet om man er uenig i noe så uklart som hands innenfor feltet. Med det kan jeg også si at min kommentar om at folk burde lære seg reglene ikke var særlig smart heller. :p

 

lampardhandball.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min mening er bare at det er unaturlig (om man kan kalle det det) og veive med armene i en slik stilling. Han gjør seg større, ergo drar fordel av å ha armen der. Det finnes vel ingen regler som er så uklare i fotball som når man skal dømme for hands. Det kommer til å foregå på skjønn i lang tid fremover og det er vel en del av sjarmen. Nå var vi heldige i dag og jeg takker for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske rart at Chelsea fansen er fornøyde med å forsvare seg til et poeng på OT, en stadion der di har tatt flere poeng enn omtrent samtlige av våre PL-motstandere di siste 10 årene.

 

Ganske rart at slik statistikk skal ha noe å si for hva man er fornøyd med.

 

ManU er en av favortittene som nesten garantert kommer til å kjempe helt i toppen. Så klart klager man ikke på uavgjort på bortebane da.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...